قدرت تحریم ها برای فراموشی راه انقلاب کارساز نبود/اعتراف آمریکا به ناکارآمدی تحریم ها

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به فشارهای حداکثری دشمن برای براندازی و نارضایتی مردم گفت: قدرت تحریم ها برای فراموشی راه انقلاب کارساز نبود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد» در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه اصفهان به مناسبت ها و اتفاقات اخیر اشاره کرد و اظهارداشت: دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از همان اول انقلاب تاکنون توطئه های متعددی انجام داده ولی موفق به تحقق اهدافش نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: بختیار در اول انقلاب مانع زیادی را برای حضور امام در کشور ایجاد کرد اما تحصن طلاب و دانشجویان و مردم بر تلاش آنان غلبه کرد و بنیانگذار انقلاب 12 بهمن وارد کشور شدند.

 

وی ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان را موجب حفظ تمامیت ارضی و عزت آفرینی اعلام کرد و اذعان داشت: دشمن در برابر انقلاب اسلامی ایران دچار مشکل شده و این مقاومت و ایستادگی مردم نگذاشته چیزی را از دست بدهیم.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه برخی از مشکلات در کشورها وجود دارد یادآورشد: ادعای رسیدگی به همه امور را نداریم اما کارهای زیادی در توسعه عدالت در جامعه انجام داده ایم.

وی با اشاره به تحریم های این دوران پس از انقلاب گفت: قدرت تحریم ها برای فراموشی راه انقلاب کارساز نبود و با وجود تلاش های گسترده برای فراموشی ارزش ها این موضوع محقق نشد.

 

*اعتراف آمریکا به ناکارآمدی تحریم ها

آیت الله طباطبایی نژاد اضافه کرد: اعتراف اخیر مسئولان آمریکا در خصوص اثرگذار نبودن تحریم ها نشان از ایستادگی و مقاومت مردم است.

وی ادامه داد: این چنین اعترافی ارزش مهمی برای ملت ایران دارد که با حفظ مسیر 43 سال انقلاب اسلامی توانسته بزرگترین قدرت ها را زمین گیر کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: در مسیر حفظ نظام سختی های زیادی را متحمل شده ایم و جانبازان زیادی در حال حاضر سختی هایی را تحمل می کنند ولی اقتدار کشورمان در عرصه بین المللی حفظ شده و دشمنان به زباله دان رفته اند.

 

 

 

کد خبر 1142183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha