سرمایه گذاری دشمن برای فروپاشی بنیان خانواده ایرانی است

آیت الله عبادی با بیان اینکه سرمایه گذاری دشمن برای فروپاشی بنیان خانواده ایرانی است، گفت: وحشی های غربی که هیچ وجدان و رحمی ندارند چون مسائل خانواده صحیح که انسان پرور است در آنجا از بین رفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۹ بهمن) در دیدار رئیس و قضات و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اظهار کرد: شما مسئولیت بزرگ و سرنوشت سازی دارید که باید قدر آن را بدانید چون نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی با مسئولیت های عامی که دارند امنیت کشور در آب، خاک و فضا و مرزهای مختلف امنیتی که در پای آن همه کارهای زندگی و جامعه را می توان انجام داد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در این مسئله عام که حتی شامل مسائل فرهنگی و حفاظت از انقلاب هم می شود شرط اولیه این است که این نیروها همانگونه که پاک هستند پاک نگه‌داری شوند و بیگانه ای نتواند در آنها نفوذ کند، افزود: برخی ادرات و وزارتخانه ها به خاطر عدم حفاظت از شخصیت مسئولین که بزرگترین سرمایه کشور محسوب می شوند، بعد می بینید این مسئول اختلاس و دزدی می کند و فرار می کند و بسیاری مقصرین این امر نیروهای نظارتی هستند که این مسئول را حفظ نمی کنند. اگر در همان قدمی اولی که مسئولی به خطر می رود حراست به او هشدار دهد که ما نظارت داریم دیگر آن مسئول به خطا نمی رود و این سرمایه جامعه حفظ می شود.

 

وی ادامه داد: نیروی مسلح سالم و فراجناحی، هیچ حزبی در او نفوذ ندارد و او مسئولیتش حفظ آب و خاک و امنیت و جامعه است، مسائل کلی شامل همه قشرها می شود این مقامش بالاتر است که دنبال حزبی برود، وقنی این رو به اهمیت کارش پی ببرد با افتخار خدمت و زندگی می کند و بازنشست می شود و جزو ذخایر جامعه است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه حُسن نیروهای مسلح این است که قانون‌پذیر هستند، تصریح کرد: یعنی از روز اول چه در تعلیمات نظامی و چه در فراگیری تاکتیک ها همه مراحل را طی می کند و مربی همه زوایای قضیه را به او می فهماند و آموزش های اطلاعاتی، عقیدتی و امنیتی را می بیند و این نیروها قانونمند.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه شیطان برای ایجاد فساد خطوات دارد و قدم به قدم ما را به راه خودش دعوت می کند، افزود: وقتی خداوند می خواهد جامعه بشری و نصب را حفظ کند از دور باید جلوی قدم های شیطانی را بگیرد که یکی از آنها حجاب است. انسان حق یقف ندارد و در منجلاب فساد تا جانش مایه می گذارد و اینها لوازم و عوارض دارد، شما متاسفانه وحشی گری های کشورهای غربی را می بینید همه فساد دنیا از همان جا سرچشمه می گیرد و هیچ حق یقفی ندارند.

 

وی بیان کرد: وحشی های غربی هیچ وجدان و رحمی نمی فهمند چون مسائل خانواده صحیح که انسان پرور است از بین رفته است.

 

آیت الله عبادی گفت: در چند سال قبل در انگلیس وزارتخانه تنهایی تاسیس شد و جهت آن هم این است که در غرب انسان‌ها هم را دوست ندارد و منظور فرهنگ اصل غربی است، تا جایی که به نحوی می‌تواند از افراد استفاده‌های مختلف داشته با هم مثل باقی حیوانات انس می‌گیرد و اما زمانی افراد جایگاه اقتصادی و سیاسی ندارد و امور دیگر هم از دستش ساخته نیست و گاهی رسانه‌ها هم می‌گویند شاید تا ماه‌ها با آن افراد حرف نزنند و کار وزارتخانه تنهایی، انگلیسی حرف زدن با این افراد تنها است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ما باید قدر اسلام و محبت و یکدیگر را بدانیم اما وای از زمانی که این اعتمادها به هم بخورد دیگر سنگ روی سنگ نمی ماند، افزود: دشمن در جامعه ما بیش از هر چیزی بر فروپاشی خانواده و ترویج حرام و مسائل ناشایست سرمایه گذاری می کند.

 

وی بیان کرد: حضرت رسول اکرم(ص) فرمود: « کَیفَ بِکُم إذا فَسَدَت نِساؤکُم ، و فَسَقَ شَبابُکُم ، و لَم تَأمُروا بِالمَعروفِ و لَم تَنهَوا عَنِ المُنکَرِ ؟ !... کَیفَ بِکُم إذا أمَرتُم بِالمُنکَرِ و نَهَیتُم عَنِ المَعروفِ ؟ ! ... کَیفَ بِکُم إذا رَأیتُمُ المَعروفَ مُنکَرا و المُنکَرَ مَعروفا ؟؛ چه حالى خواهید داشت آن گاه که زنانتان فاسد شوند و جوانانتان نابکار شوند و شما امر به معروف و نهى از منکر نکنید؟ ... چه حالى خواهید داشت آن گاه که به زشت کارى فرمان رانید و از خوبیها باز دارید؟ ... چه حالى خواهید داشت آن گاه که خوب را زشت شمرید و زشت را نیکو؟».

 

امام جمعه بیرجند گفت: با یک جرقه هوای نفس همه عقیده و ناموس و هستی ما می سوزد لذا باید مراقب بود و در مقابل توطئه های شیطانی غرب ایستادگی کرد.

 


 

کد خبر 1142234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha