لزوم استفاده از ظرفیت ها برای ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذار در جهرم

شفیعیان با بیان اینکه ظرفیت های اقتصادی بسیار خوبی در شهرستان جهرم وجود دارد و تحولات زیرساختی در حال رخ دادن است، گفت: باید از این ظرفیت ها برای ایجاد اشتغالزایی و جذب سرمایه گذار استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (شنبه ۹ بهمن) در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان جهرم بیکاری را از معضلات و مشکلات کشور دانست و گفت: امیدواریم در دولت جدید اقدامات مهم و موثری انجام شود.

 

فرماندار ویژه جهرم تلاش مدیران شهرستان برای کاهش نرخ بیکاری را امری ضروری و لازم دانست و افزود: اگر مانع و یا موانعی سد راه تولید و سرمایه گذاری در شهرستان قرار دارد، باید با جدیدیت دنبال‌ و برداشته شود تا از این طریق به رونق تولید کمک کنیم.

 

وی با بیان اینکه ظرفیت های اقتصادی بسیار خوبی در شهرستان جهرم وجود دارد و تحولات زیرساختی در حال رخ دادن است، خاطرنشان کرد: قطعا باید از این ظرفیت ها برای ایجاد اشتغالزایی و جذب سرمایه گذار استفاده شود.

 

شفیعیان همچنین تبدیل شدن جهرم به قطب درمانی را یکی از پتانسیل های این شهرستان دانست و افزود: سالانه حدود ۶۰۰ هزار نفر برای دریافت خدمات درمانی به شهرستان جهرم سفر می کنند که این موضوع یکی از پتانسیل های بزرگ و ویژه برای توسعه و استغالزایی است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم ضمن درخواست از تمام مدیران و ادارات دولتی جهرم برای همراهی و کمک به واحدهای تولیدی و همچنین جذب سرمایه گذار تاکید کرد: کوتاه کردن و تسریع در فرآیند پرداخت تسهیلات و صدور مجوزات بسیار ضروری است.

 

در این جلسه، مسوولان واحدهای تولیدی شهرستان جهرم به موانع و مشکلات خود پرداختند و برای رفع مشکلات آنان تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

 

کد خبر 1142280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha