گواهینامه دوره مجازی سواد رسانه ای به عضو کانون امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود اعطا شد

با حضور امام جمعه لاهرود، مسئولان محلی و شهرستانی، گواهینامه دوره مجازی سواد رسانه ای که از سوی دانشگاه امام حسین (ع) صادر شده بود، به عضو فعال کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) و خبرنگار بخش لاهرود اعطاء شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، طی مراسمی در آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع)،  گواهینامه تربیت مربی فضای مجازی و سواد رسانه ای به «شهروز محمد رحیمی» عضو فعال کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) و خبرنگار صدا و سیما در بخش لاهرود اعطا شد.

 

این مراسم با حضور امام جمعه لاهرود، مسئولان محلی و شهرستانی انجام گرفت و از تلاش ها و زحمات این عضو فعال کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) و خبرنگار صدا و سیمای بخش لاهرود بخاطر پوشش خبری مراسم، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 

دوره آموزشی سواد رسانه ای به صورت مجازی و مدت 16 ساعت توسط دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار می شود.

 

دارنده گواهینامه سواد رسانه ای به عنوان افسر آتش به اختیار جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی ملزم به گذرانیدن دوره آموزش مجازی با سرفصل های نهضت علمی، تفکر و سواد رسانه ای، نهضت مطالبه گری، جهاد اقناعی و نهضت روشنگری است.

 

تبیین مرز مجازی و جغرافیای سایبری، جنگ نرم، خانواده و نجات کودکان آنلاین، دیپلماسی مجازی، راهکارهای فردی و اجتماعی مواجهه فعال و مبتکرانه با فضای مجازی از جمله ریز مباحث تدریس شده در دوره سواد رسانه ای است.

کد خبر 1142310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha