بیانیه «گام دوم انقلاب» سند راهبردی برای آینده نظام و انقلاب اسلامی ایران است

دانش مبنای تصمیم های خود را بیانیه «گام دوم انقلاب» دانست و گفت: این بیانیه سند راهبردی برای آینده نظام و انقلاب اسلامی ایران است که مقام معظم رهبری با توجه به ضرورت امروز، این موضوع را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «جلال دانش» ظهر امروز (9 بهمن ماه) در دیدار نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، اظهار کرد: اعتقاد داریم اگر می‌خواهیم در مسیر امام، رهبری و ولایت باشیم باید با همراهی روحانیت در این مسیر گام برداریم.

 

فرماندار جدید شهرستان لنده گفت: تاکنون در خدمت روحانیون بودیم و از منابع و رهنمودهای ارزشمند آنها در زمینه های مختلف بهره مند شده ایم.

 

وی در ادامه، ظرفیت‌های ارزشمند شهرستان لنده را یادآور شد و افزود: انتظار می‌رود که با همراهی و همکاری نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان بتوان در راستای مرتفع کردن مشکلات مردم این شهرستان گام‌های اساسی برداشته شود.

 

دانش با بیان اینکه شهرستان لنده از سرمایه انسانی بالایی برخوردار است، یادآور شد: جاده تشان به لنده و پل تراب به جاده خوزستان از طریق ارتباط با مسیر پاتاوه به دهدشت شهرستان لنده را از بن بست خارج می‌کند.

 

فرماندار شهرستان لنده خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات شایسته و ارزنده‌ای برای مردم انجام داده که یکی از نمونه های آن، فعالیت های بنیاد علوی در این منطقه و شهرستان است.

 

وی به دیگر ظرفیت‌های شهرستان لنده اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود رودخانه مارون می‌توان در راستای تولید و اشتغال در این زمینه فعالیت های ارزشمندی انجام داد.

دانش مبنای تصمیم های خود را بیانیه «گام دوم انقلاب» دانست و اظهار کرد: این بیانیه سند راهبردی برای آینده نظام و انقلاب اسلامی ایران است که مقام معظم رهبری با توجه به ضرورت امروز این موضوع را مطرح کردند و در تصمیم ها انتظار خدمت رسانی بیشتر به مردم مد نظر قرار می گیرد.

 

فرماندار شهرستان لنده سرمایه ارزشمند جوانان را در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد و گفت: جوانان موثر و ارزشمندی در استان هستند که به عنوان سرمایه انسانی محسوب می‌شوند و استاندار محترم نیز توجه خاصی به این قشر دارند.

کد خبر 1142486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha