اجرای بالغ بر ۲۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر

موسوی از اجرای بالغ بر ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در ایام‌الله دهه فجر به همت کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان خبر داد.

«سید سجاد موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: دهه فجر فرصتی برای تبیین و انتقال آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی به آینده‌سازان کشور است.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا از اجرای بالغ بر ۲۰  عنوان برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در ایام‌الله دهه فجر به همت کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان خبر داد و افزود: انتظار ما از مدیران واحدهای آموزشی به‌ویژه مدارس منتخب این است که در اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر با اعضای کمیته نهایت همکاری را داشته باشند.

 

وی زمان برگزاری مراسم زنگ انقلاب را ۱۲ بهمن ماه همزمان با سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به کشور در محل دبیرستان هیئت امنایی شهید علی انصاری دانست و تصریح‌‌کرد: تمام مدارس شهری و روستایی ملزم به اجرای مراسم فوق و فضا آرایی و تبلیغات محیطی متناسب با ایام‌الله دهه فجر هستند.

 

موسوی به برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در دبیرستان شبانه‌روزی شهید بهشتی شهرستان آستارا با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: مدارس جعفرنژاد، امام علی(ع)، افزوز و خواجه نصیرالدین طوسی نیز در برپایی این نمایشگاه مشارکت خواهند داشت. 

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و دانش‌آموز و برپایی نمایشگاه از انقلاب تا موعود را به همت مدارس غیردولتی سعادت و میثاق با همکاری بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان دانست و خاطرنشان‌کرد: مسابقات فوتسال جام انقلاب نیز قرار است در طول ایام‌الله دهه فجر در بین دانش‌آموزان مدارس شهرستان آستارا برگزار شود.

 

وی با بیان‌اینکه موزه‌ مدرسه حکیم‌نظامی با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز در ایام‌الله دهه فجر به روی فرهنگیان، دانش‌آموزان و عموم مردم باز است، گفت: با همکاری اداره بندر و دریانوردی قرار است دانش‌آموزان مدارس متوسطه دوره دوم از منطقه ویژه اقتصادی شهرستان آستارا بازدید داشته باشند.

 

موسوی از راه‌اندازی پویش فجر در شبکه اجتماعی دانش‌آموز خبر داد و تصریح‌کرد: دانش‌آموزان در قالب این پویش با همفکری اولیای مدرسه کلیپ‌های مرتبط با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تهیه و در پیام‌رسان شاد منتشر می‌کنند.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، حضور در تجمع یوم‌الله ۲۲ بهمن، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز و برپایی نشست‌های بصیرتی با هدف تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های امسال کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان ستاد گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر در شهرستان آستارا دانست.

کد خبر 1142538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha