انقلاب اسلامی عدالت اجتماعی را توسعه داد/ تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی عدالت اجتماعی را در بخش های مختلف کشور توسعه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان‏، آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد« در نشست با اعضای ستاد دهه فجر اصفهان به دستاوردهای انقلاب اسلامی و برنامه های دهه فجر اشاره کرد و اظهارداشت: نظام در بیش از چهار دهه گذشته برکات زیادی را برای مردم داشته که توسعه عدالت اجتماعی در بخش های مختلف کشور از جمله آن است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: توزیع منابع و عدالت اجتماعی در دوران طاغوت در مراکز استان ها هم نبود چه برسد به مناطق روستایی اما با پیروزی انقلاب اسلامی تحول جدی در شهرها و روستاها ایجاد شد.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت ها و خدمات به مناطق روستایی و دور افتاده نمونه هایی از همین توسعه عدالت است که به برکت انقلاب به مردم رسیده است.

 

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه خدمات این 43 سال غیرقابل مقایسه با دوران طاغوت است، تصریح کرد: این خدمات در شرایط عادی انجام نشده بلکه دشمن همزمان با تحریم، تهدید و جنگ علیه پیشرفت انقلاب کار می‌ کند.

وی اضافه کرد: آن ها علیه انقلاب اسلامی توطئه های زیادی کردند اما بنا به اذعان خودشان این همه مشکل تراشی و تحریم برای براندازی نظام کارساز نبوده و مسیر انقلاب اسلامی با پیشرفت و سرعت بالایی پیش رفته است.

 

*تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به ضرورت تبیین و تاکید رهبر معظم انقلاب در این خصوص خاطرنشان کرد: خدمات زیادی در این سال ها برای مردم ارائه شده که باید آن ها تبیین شود.

وی ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر تبیین و نسل های جدید جامعه با این اقدامات آشنا شوند و مانع از سیاه نمایی دشمن بشود.

عضو مجلس خبرگان حرکت پر توسعه انقلاب اسلامی برای پیشرفت را مهم دانست و اذعان داشت: این جریان پر قدرت پیش می رود و آینده روشنی را در پیش داریم.

کد خبر 1142569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha