خداحافظی مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی با کارکنان کانون های مساجد

«ناصر نبی زاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی که به افتخار بازنشستگی نایل ‌آمده است، با حضور در ستاد کانون های مساجد استان، از همکاران این مجموعه طلب حلیت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر نبی زاده» پنجمین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، امروز (۱۰ بهمن) با حضور در ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی، ضمن خداحافظی و طلب حلیت از همکاران این مجموعه و خبرگزاری شبستان، به بیان بخشی از خاطرات دوران کاری خود پرداخت.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت خدمت در نهادها و سازمان‌های مختلف «روزنامه‌ها، شهرداری‌ها، میراث فرهنگی، وزارت نیرو، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین وزارت ارشاد» را در کارنامه کاری خود دارم،‌ افزود: به جرات می‌گویم که متفاوت‌ترین دوران خدمتم را در کانون‌های مساجد و وزارت فرهنگ و ارشاد انجام داده‌ام.

 

نبی‌زاده به حقوق‌ پایین کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد هم اشاره‌ای کرد و گفت: اما این موضوع هیچگاه مانع انجام کارهای فرهنگی و هنری موثر نشده است چرا که کارکنان این نهاد،‌ افرادی فرهنگی و فرهیخته هستند.

 

وی اجرای تئاترهای مسجدی با حضور هنرمندان برجسته کشور را یکی از افتخارات کارنامه کاری خود برشمرد و تاکید کرد: دیدار با هنرمندان فرهیخته،‌ شاعران گرانسنگ، خوانش کتب نویسندگان برجسته و همنشینی و همکلامی با قاریان و حافظان برجسته قرآن کریم را بخشی از زیبایی‌های کار در اداره کل فرهنگ و ارشاد می‌دانم که در هیچ ارگانی دیگر نمی‌توان یافت.

 

وی در پایان با طلب حلالیت از همکاران ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی یادآور شد: بخاطر تمام مسائلی که نشد و یا نتوانستم از همکاران این حوزه حلالیت می‌طلبم.

 

همچنین حجت الاسلام «ابراهیم سبزه‌کار» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در این دیدار از «ناصر نبی‌زاده» به عنوان یک مدیر اخلاق‌مدار یاد کرد و گفت: دعای خیر بچه‌های مسجد بدرقه راهتان خواهد بود.

 

گفتنی است، تاکنون «مهدی حقیقی»، «حسین افضلیان»، «محمد مطهری‌فر»، «احمد محبی»، «ناصر نبی‌زاده» مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بوده‌اند.

کد خبر 1142596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha