مدارس ابتدایی اصفهان در صورت داشتن بیش از ۳ دانش‌آموزش کرونای غیرحضوری می شود

جان نثاری با بیان اینکه مدارس ابتدایی شهرستان های نطنز کاشان و آران و بیدگل به صورت غیرحضوری شد گفت: هر مدرسه ابتدایی در شهرستان اصفهان در صورت ابتلای بیش از سه دانش آموزش به کرونا غیر حضوری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان «محمدرضا جان نثاری» در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه همه نهادها و دستگاه ها باید برای تشویق مردم به تزریق واکسن دوز سوم همکاری و هم افزایی داشته باشند اظهار داشت: بی تفاوتی در جامعه افزایش یافته و همچنین ضرورت توجه به معیشت مردم نیز باید تصمیم گیری ها مورد توجه قرار گیرد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با توجه به اینکه سیاست ملی کشور تعطیلی عمومی کشور نیست و باید اقتضایی عمل کنیم افزود: تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی جدی تر انجام شود و به شبهات مردم در خصوص تاثیرات واکسیناسیون با شفافیت پاسخ داده شود.

 

وی با بیان اینکه فرمانداری شهرستان ها ناظر مداخله گر در تجمع ها و مکانهایی که دستور العمل های بهداشتی رعایت نمی شود باشند اضافه کرد: مدارس ابتدایی شهری نطنز و کاشان و آران و بیدگل بصورت غیرحضوری اداره شود و در مناطق روستایی این شهرستانها، بر اساس دستورالعمل مرکز بهداشت شهرستان عمل شود.

 

آموزش غیرحضوری در شهرستان های کاشان، نطنز و آران و بیدگل


وی درخصوص مدارس ابتدایی شهرستان اصفهان نیز گفت: مدیریت حضوری و غیرحضوری بودن آموزش مدارس ابتدایی در شهرستان اصفهان بصورت مدرسه ای است، بطوریکه اگر در یک مدرسه بیش از سه دانش آموز به کرونا مبتلا شدند، آن مدرسه باید آموزش غیرحضوری را اختیار کند.

 

وی با تاکید بر ضرورت تزریق دوز سوم واکسن خاطرنشان کرد: بدون کرونا هراسی، به مردم رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی آموزش داده شود و نهادها و دستگاه ها، برنامه هایی که تجمع مردم،  لازمه آن است را تعطیل کنند و مراکز درمانی، مراکز خرید و مکانهایی که تجمع در آنها وجود دارد نیز مدیریت شود.


جان نثاری تصریح کرد: همه برنامه ها در حوزه های مختلف طبق روال عادی با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه پیدا کند.

کد خبر 1142670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha