مسابقه کتابخوانی «صعود چهل ساله» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی «صعود چهل ساله» با محوریت کمیته مساجد ستاد گرامیداشت ایام الله فجر و با همکاری کانون فرهنگی هنری «شهید چمران» مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد برگزار می شود.

«احمدرضا نظری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مسابقه کتابخوانی «صعود چهل ساله» با محوریت کمیته مساجد ستاد گرامی داشت ایام الله فجر و با همکاری کانون فرهنگی هنری «شهید چمران» مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهید چمران» مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد ادامه داد: علاقه مندان جهت دریافت فایل pdf کتاب، سئوالات و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه شرکت در مسابقه می توانند به کانال khatshekanbook@ در پیام رسان گپ مراجعه کنند.

 

وی گفت: شرکت کنندگان باید پاسخ سوالات را به صورت یک عدد ۱۰ رقمی به شماره ۱۰۰۰۸۹۴۰۳۸۱ ارسال کنند.

 

نظری آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «صعود چهل ساله» را ۲۲ بهمن ماه جاری عنوان کرد و گفت: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهید چمران» مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد ادامه داد: این مسابقه به صورت استانی بوده و ویژه استان چهارمحال و بختیاری می باشد.

 

وی یادآور شد: در پایان بهمن ماه جاری به پنج نفر از برگزیدگان از سوی کانون فرهنگی هنری «شهید چمران» مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

خاطرنشان می شود: علاقه مندان می توانند با کلیک بر روی عنوان «صعود چهل ساله» می توانند این کتاب را دریافت و در مسابقه شرکت کنند.

 

کد خبر 1142681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha