۱۰ پروژه در شهرستان آبدانان افتتاح خواهد شد

فرماندار آبدانان گفت: همزمان با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر بیش از ۱۰پروژه در شهرستان آبدانان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، فرماندار آبدانان روز یکشنبه در جلسه شورای اداری ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: صاحب و پشتیبان این نظام و انقلاب، مردم هستند که در بزنگاها همیشه پشتیبان و مدافع  نظام بوده اند. 

 

«یدالله حاتمی» به برنامه های دهه فجر اشاره کرد و افزود: افتتاح 10 پروژه در بخش های مختلف با اعتبار مبلغ۳۵میلیارد و 200 میلیون تومان، افتتاح مدرسه ۶ کلاس شهرک هزارانی، روکش آسفالت شهرک هزارانی،افتتاح ۳۴واحد مسکونی مددجویان،افتتاح زمین چمن مصنوعی مورموری،افتتاح سایت تلفن همراه روستای آب انار،کلنگ زنی پارک سراب باغ وکلنگ زنی فاز اول جاده دسترسی به دریاچه دوقلوهای سیاه گاو از جمله خدماتی است که در این ایام ارائه خواهد شد.

 

وی یادآور شد: مسئولین ذیربط در مراکز و بخش ها ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی  در برگزاری مراسمات ایام الله دهه فجر اهتمام کامل داشته باشند.

 

فرماندار آبدانان ضمن تشکر و قدردانی از استاندار، مسئولین استانی و شهرستانی که در سیل مورموری حضور فعال و مستمری داشتند گفت: بنیاد مستعضفان مبلغ4 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک بلاعوض برای تهیه اسباب واثاثیه و لوازم خانگی  مردم در نظر گرفته است که به محض دریافت به خانوارهای آسیب دیده تحویل داده خواهد شد.

 

 حاتمی در بخش دیگر از سخنان خود به جمعیت 10هزار نفری عشایر شهرستان اشاره کرد و گفت: دراستان ایلام حدود ۶۰ هزار عشایر وجود دارد که حدود  ۱۰ هزاراز  انها ساکن شهرستان ابدانان هستند.

 

وی با اشاره به دیدار مسئول عشایری  کشور از مناطق سیل زده مورموری، گفت:ددر این دیدار قول مساعد برای تحویل دودستگاه تانکر ابرسانی برای اداره امور عشایری،ترمیم جاده های عشایری وبین مزارع،کمک  برای خرید دام مازاد ونداشتن محدودیت  برای فروش دام گرفته شد.

 

فرماندار آبدانان  در پایان به مشکلات  چند کارخانه کوچک غیر فعال در بخش صنعت ومعدن شهرستان آبدانان اشاره و خاطرنشان کرد:تلاش خود برای حل مشکلات و  راه اندازی مجدد کارخانه ها وایجاد اشتغال  خواهیم کرد.

 

کد خبر 1142684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha