افزایش محسوس آمار مبتلایان به کرونا در فنوج

فرماندار فنوج گفت: در۲۴ ساعات گذشته از ۱۸۸ نمونه تست های انجام شده ۴۴ مورد مثبت کرونایی در سطح شهرستان شناسایی شده است.

مشتاق احمد ریگی امشب در گفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار کرد: با توجه به افزایش محسوس آمار مبتلایان به کرونا در روزهای اخیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان برگزار شد که طبق آمار از ۱۸۸ نمونه تست های انجام شده ۴۴ مورد مثبت کرونایی در سطح شهرستان شناسایی شده است.

وی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر از تلاش های پرسنل خدوم مرکز بهداشت و همراهی مردم فهیم شهرستان که حاصل آن کسب رتبه نخست تزریق دوز سوم استان و بالاتر از میانگین کشوری است  قدردانی و خواستار همراهی و همکاری آحاد شهروندان و ادارات با مرکز بهداشت جهت تلقیح واکسن و رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی شد.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش باید  نسبت به برگزاری غیر حضوری مدارسی که مبتلایان به کرونا در آن مشاهده شده است اقدامات لازم را براساس دستورالعمل های جدید انجام دهد و روسای ادارات نسبت به کسر اضافه کار و کارانه پرسنلی که از تزریق واکسن امتناع می ورزند اقدامات لازم را انجام دهند.

ریگی بر نظارت ویژه بر اصناف و میدان تره بار تاکید  و گفت: به متصدیان صنوف ابلاغ شود از ورود افراد بدون استفاده از ماسک جلوگیری شود و شهرداری و مرکز بهداشت شهرستان نسبت به انجام دستورالعمل های موجود درخصوص سگ های ولگرد اقدامات لازم را انجام دهند.

 

کد خبر 1142936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha