برگزیدگان یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی استان زنجان تقدیر شدند

در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی استان زنجان برگزیدگان این رویداد هنری با حضور مسئولان استان، علاقمندان و هنرمندان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی استان زنجان برگزیدگان این رویداد هنری با حضور مسئولان استان، علاقمندان و هنرمندان تجلیل شدند.

 

مریم بیات‌منفرد و پریسا افشار موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم در بخش نگارگری یازدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی استان زنجان شدند. در بخش تصویرسازی جشنواره نیز نیلوفر محمودیان به عنوان نفر اول و ثنا ثبوتی به عنوان نفر سوم و این بخش معرفی شدند.

 

بهرام علی‌حمیدی نفر اول، مریم تقیلو نفر دوم و نسترن مرتضی‌لو نیز نفرات برتر بخش کاریکاتور یازدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی استان زنجان هستند. در بخش حجم نیز سمانه اکرادی و علی همتیان به ترتیب نفرات دوم و اول بخش حجم شدند. نیلوفر محمودیان و محمدامین اربطی نیز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

 

در بخش عکاسی نیز میثم یعقوبی به عنوان برگزیده ویژه هیئت داوران معرفی شد و نیلوفر محمودیان، نگار دوستی و زهرا قنبری به ترتیب موفق به کسب جایگاه اول، دوم و سوم شدند. برگزیده ویژه هیئت داوران در بخش پوستر فرانک حیدری به عنوان نفر اول، میثم یعقوبی نفر دوم و محمدمهدی ولی‌زاده نفر سوم معرفی شدند.

 

در بخش طراحی نیز هیئت داوران آزاده اشتری و سعید عاشوری را به عنوان برگزیدگان و ماریا عالمی را به عنوان برگزیده اول معرفی کردند. البته برگزیده ویژه هیئت داوران در این بخش نیز محمد عنایتی‌فر بود.

 

برگزیده ویژه هیئت داوران سیده معصومه موسوی بود و فاطمه بیات، هادی خانی و شهلا منصوری نیز به ترتیب موفق به کسب جایگاه‌های اول، دوم و سوم بخش نقاشی یازدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی استان زنجان شدند.

 

کد خبر 1142995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha