۲۰ ویژه برنامه دهه فجر توسط کانون مهرپویان یانچشمه برگزار می شود

بهارلویی گفت: کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه همزمان با فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۰ ویژه برنامه فرهنگی هنری برگزار می کند.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: دهه مبارک فجر فرصتی برای پاسداشت اهداف متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی و جشنی به وسعت همه ایران است و توجه به کودکان، نوجوانان و جوانان به عنوان نسل آینده‌ساز انقلاب در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می باشد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه در ادامه از برگزاری ۲۰ ویژه برنامه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی توسط فعالان این کانون خبر داد و افزود: با توجه به شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی به سبب گسترش بیماری کرونا، بخشی از برنامه‌های کانون در دهه فجر امسال در فضای مجازی و دیگر برنامه‌ها برحسب شرایط با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

وی ابراز کرد: برگزاری جنگ شادی و جشن انقلاب، برگزاری محفل انس با قرآن، برپایی عصر شعر و خاطره، برگزاری مسابقات کتاب خوانی، مشاعره، محافل علمی و فرهنگی و هنری از جمله برنامه های کانون فرهنگی هنری مهرپویان در ایام الله فجر انقلاب اسلامی است.

 

بهارلویی گفت: عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، آذین بندی مسجد و محله، اجرای تئاترمسجدی، سرودهای انقلابی، پخش کلیپ های دهه فجر در فضای مجازی و نورافشانی در شب ۲۲ بهمن از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری مهرپویان در ایام الله فجر انقلاب اسلامی است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: گفتمان ‌های انقلابی برای انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جدید و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی، از دیگر برنامه‌هایی است که با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی هنری مهرپویان در ایام الله فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌ عکس، برگزاری مسابقات قرآنی و نواختن زنگ انقلاب در مدارس را از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری مهرپویان در ایام الله فجر انقلاب اسلامی برشمرد.

 

کد خبر 1142999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha