سومین یادواره شهدای مدافع حرم خراسان شمالی برگزار می شود

معاون اجرایی سپاه جوادالائمه(ع)خراسان شمالی گفت: سومین یادواره شهدای مدافع حرم استان، همزمان با سالروز عملیات شکست حصر شهرک‌های نبل و الزهرای سوریه برگزار می‌شود.

«حمید معین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد، گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، سومین یادواره شهدای مدافع حرم خراسان شمالی، همزمان با سالروز عملیات شکست حصر شهرک‌های نبل و الزهرای سوریه (۱۳ بهمن) با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

معاون اجرایی سپاه جوادالائمه(ع)خراسان شمالی افزود: این یادواره با حضور مسئولان استانی و عموم مردم شهید پرور خراسان شمالی با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و با یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد شهید ابومهدی المهندس در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار می‌شود.

 

وی حضور رزمندگان عملیات آزادسازی نبل و الزهرا و قدردانی از خانواده شهدای مدافع حرم استان را از برنامه‌های این یادواره عنوان کرد و افزود: رونمایی از ویدئو موشن «شهید محمد تقی اربابی» و کتاب ماجرای آزادی دوشهر شرح زندگی «شهید فیروز حمیدی زاده» نیز با همکاری بنیاد حفظ آثار سپاه جوادالائمه(ع) برای گرامیداشت این یادواره برنامه ریزی شده است.

 

معین اظهارکرد: عملیات شکست حصر شهرک‌های شیعه نشین نبل و الزهرا در ۱۳ بهمن ۹۴ به دست رزمندگان تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام و تیپ‌های فاطمیون و زینبیون رقم خورد که باعث آزاد سازی ۷۴ هزار شیعه نشین این منطقه از دست داعش شد.

کد خبر 1143103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha