۲۵۰۰ برنامه به همت سپاه استان زنجان در دهه فجر اجرا می شود

سردار کرمی گفت: افتتاح پروژه آبرساني به ۳۷ روستا با ۴ میلیارد تومان اعتبار،افتتاح ۵۰۰ کارگاه خرد و خانگی با ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اعطایی، کلنگ زنی و شروع آبرسانی به ۵۷ روستا با ۶۸ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر امسال پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان ، فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد : جشن های دهه فجر تکراری نیست و  هر سال این واقعه تاریخی بزدگ را به جهانیان متذکر می شود و امیدورایم روزی این جشن ها به جشن ظهور امام زمان تبدیل شود.

 


سردار جهانبخش کرمی با اشاره به وضعیت حاکم بر ایران قبل از پیروزی انقلاب گفت در آن دوران امریکا و انگلیس بر کشور ما تسلط داشتند و شاه فرمانبردار سیاست های انان بود و از نطر سیاسی ما وابسته بودیم.

 


وی با بیان اینکه از لحلظ اقتصادی تمام سرمایه های کشور توسط امریکا و انگلیس غارت می شد، خاطرنشان کرد از لحاظ فرهنگی و اعتقادی، قران زدایی و دین زدایی و تغییر سبک زندگی اسلامی به سبک زندگی غربی و جنگ با اعتقادات ملت ایران در کشور پیاده می کردند.

 


این مسئول به تصمیم گیری نظامی امریکا و انگلیس در ایران قبل از انقلاب اشاره کرد و افزود :سازمان سیا با همکاری ساواک جنایت هایی را مرتکب می شدند.

 


وی به مبارزات امام راحل بر علیه رژیم طاغوت اشاره کرد و یادآور شد: اراده الهی بر ابرقدرت رژیم استکبار جهانی غلبه کرد؛ امام شناخت خوبی داشتند و اهداف سید الشهدا را برای مبارزه با رژیم فاسد دنبال کردند و با پشتیبانی مردم شهیدپرور ایران با جبهه استکبار پیروز شده و ان ها را از کشور بیرون کردند.

 


فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان ادامه داد: پیروزی انقلاب در جهان اسلام بعد از واقعه  بعثت، غدیر و عاشورا واقعه بزرگی بود که موجب عافلگیری جبهه استکبار شد ؛ امام راحل اهداف امام حسین را در ایران جامع عمل پوشانده و یک حکمونت اسلامی را تشکیل داد.

 


وی افزود: این امام بود که در برابر ابرقدرت شیطانی امریکا ایستاد و این جایگاه ولی فقیه در دنیا است و حتی در رحلت حضرت امام نیز قدرت های غرب و شرق به عظمت و قدرت ولی فقیه ایران تاکید کردند.

 


فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان با بیان امروز ابرقدرت های مستکبر به عظمت ایران و جایگاه ولی فقیه پی بردند، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی بی شمار است که استقلال سیاسی، قدرت فرهنگی و پیشرفت های نظامی بخشی از آنان است.

 


وی به جهاد تبیین از فرمایشات مقام معظمرهبری اشاره کرو و گفت: معاندان نظام به دنبال کمرنگ کردن دستاوردهای نظام است و وظیفه ما این است که اقتدار و عظمت ایران را به رخ دشمنان بکشیم.

 


به گفته وی مردم به فرمان امام راحل به صحنه آمده و بساط رژیم طاغوت را از ایران برچیدند و پس از آن در هشت سال دفاع مقدس به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب لبیک گفته و با مجاهدت های خود اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد.

 


وی سپاه پاسداران را نیز یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و گفت پس از  پیروزی انقلاب این مجموعه به فرمان امام راحل تشکیل شد و در حال حاضر شاهد خدمات این مجموعه در عرصه های مختلف سازندگی، فرهنگی، خدمت رسانی به محرومان و در حوزه سلامت شاهد هستیم.

 


 کرمی به برنامه های دهه فجر با شعار جشن ملی 1400 اشاره کرد و افزود: 130 عنوان با بیش از 2500 برنامه از سوی سپاه استان زنجان در بین اقشار مختلف بسبج اجرا می شود.

 


وی به برگزاری مراسم گرامیداشت شهید تهرانی مقدم در زنجان اشاره کرد و افزود: افتتاح پروژه آبرساني به 37 روستا با 4 میلیارد تومان اعتبار،افتتاح 500 کارگاه خرد و خانگی با 30 میلیارد تومان تسهیلات اعطایی، کلنگ زنی و شروع آبرسانی به 57 روستا با 68 میلیارد تومان اعتبار در این هفته پیش بینی شده است.

 


این مسئول خاطرنشان کرد: غبارروبی مزار شهدا ، دیدار با خانواده شهدا، نشست های بصیرت افزایی و روشنگری، برگزاری برنامه های فرهنگی، رزمایش کمک مومنانه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی و نواخته شدن زنگ انقلاب در این دهه اجرا خواهد شد.

کد خبر 1143128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha