اسامی فیلم های هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر خراسان جنوبی اعلام شد

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اسامی فیلم های هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر خراسان جنوبی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، «سید علی زمزم» عنوان کرد: هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر خراسان جنوبی همزمان با چهلمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر، 15 لغایت 22 بهمن ماه در سینما فردوسی و سینما بهمن بیرجند برگزار می شود.



وی با اشاره به این که فیلم ها در دو سانس (ساعت های 18 و 20:30) اکران می شوند، ادامه داد: 16 فیلم برای جشنواره فیلم فجر خراسان جنوبی در نظر گرفته شده که تمامی فیلم ها در هر دو سینمای میزبان، به نمایش گذاشته می شوند.



به گفته وی، هر کدام از فیلم های جشنواره، دو بار، ساعت 18 در سینما بهمن و ساعت 20:30 در سینما فردوسی اکران خواهند شد.



زمزم با بیان این که در روز اول جشنواره، جمعه 15 بهمن ماه، سینما بهمن «لایه های دروغ» به کارگردانی رامین سهراب را در ساعت 18 و «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی را در ساعت 20:30 اکران خواهد کرد، افزود: شنبه 16 بهمن ماه، «ماهان» به کارگردانی حمید شاه حاتمی در سانس اول و «ملاقات خصوصی» به کراگردانی امید شمس در سانس دوم به نمایش درخواهد آمد.



وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند در روز سوم جشنواره (17 بهمن ماه) فیلم «هناس» به کارگردانی حسین دارابی را ساعت 18 و فیلم «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان را ساعت 20:30 در سینما بهمن تماشا کنند.



معاون امور هنری و سینمایی همچنین از اکران فیلم «بیرو» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی و «بدونِ قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی در 18 بهمن ماه جاری خبر داد و گفت: «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی فر و  «شب طلایی» به کارگردانی یوسف حاتمی کیا نیز 19 بهمن ماه اکران می شود.



زمزم با بیان این که 20 بهمن ماه، سینما بهمن و سینما فردوسی میزبان فیلم های «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری و فیلم «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی خواهند بود، ادامه داد: فیلم «بی رویا» به کارگردانی آرین وزیر دفتری و فیلم «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی نیز 21 بهمن ماه به نمایش گذاشته می شود.



وی افزود: در آخرین روز از جشنواره فیلم فجر استان نیز فیلم «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی و فیلم «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی، اکران خواهد شد.



معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر این که اکران فیلم ها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام خواهد گرفت، بیان کرد: علاقه مندان می توانند از 13 بهمن ماه نسبت به تهیه بلیت فیلم مد نظر خود، از طریق سایت های سینما تیکت، ایران تیکت و گیشه هفت اقدام کنند.

 

 

 

کد خبر 1143164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha