نفرات برتر سی و سومین مسابقات سراسری قرآن نیروهای مسلح مشخص شدند

سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پس از یک روز رقابت نفسگیر به پایان رسید و همزمان با برگزاری آیین اختتامیه این رقابت ها از نفرات برتر تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پس از یک روز رقابت نفسگیر به پایان رسید و همزمان با برگزاری آیین اختتامیه این رقابت ها با حضور حجت الاسلام آقاجانلو، رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و حجت الاسلام سعیدی، رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا از نفرات برتر تقدیر شد.

 

بنا بر این گزارش، در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم رسول دوست محمدی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محمد جواد ذبیحی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سید جواد حسینی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

 

همچنین در رشته اذان، مصطفی محمدپور از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سید علی حسینی از ناجا، علی شیری از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

 

بنا بر این گزارش، مهدی میرزایی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رضا ممیوبم از ارتش جمهوری اسلامی ایران، حسین شهرابی از ناجا رتبه های اول تا سوم و در رشته حفظ 15 جزء علی انوری از ناجا، محمد داوری از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و علی منادی از ارتش جمهوری اسلامی ایران رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

 

گفتنی است، در رشته قرائت تحقیق وحید براتی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابوالفضل قدیانی از ارتش جمهوری اسلامی ایران و حمیدرضا نصیری از ارتش جمهوری اسلامی ایران حائز رتبه های اول تا سوم شدند. همچنین در رشته قرائت ترتیل محمدرضا عباسیان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محمد جواد جابری از ارتش جمهوری اسلامی ایران و محمدرضا رجبی شاد از ناجا رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

بنا بر این گزارش، در رشته حفظ کل قرآن کریم محمد رسول تکبیری از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عباس احتشام کاشانی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حسین دهقان از ناجا اول تا سوم شدند. همچنین در رشته حفظ 20 جزء حسین کریمی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علی اکبر صادقی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و حسن جعفرپور از ناجا حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

 

همچنین مرتضی ورمزیار از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قاسم عظیم زاده از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حسین ساسانی از ارتش جمهروی اسلامی ایران در رشته مفاهیم سطح یک حائز رتبه اول تا سوم شدند.

 

این رقابت ها نفرات اول تا سوم خود در رشته مفاهیم سطح 2 را بدین ترتیب شناخت: امیر باصری از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رتبه اول، حسین سلیمانی از ناجا رتبه دوم، رضا تاج منش و سید صادق نوری به ترتیب از ناجا و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مشترکا سوم شدند.

 

در رشته قرائت تحقیق ویژه شاغلین وظیفه علیرضا رحمانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هادی بنازاده و هادی افخمی از ناجا اول تا سوم شدند. همچنین در رشته قرائت ترتیل کارکنان وظیفه سید رضی سلیم بهرامی از ارتش جمهوری اسلامی ایران، رضا میرزاعلیان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محمد حسین ربیعیان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

 

همچنین در رشته حفظ کل سربازان وظیفه، محمد خاکپور از ناجا، امیرحسین عطارزاده از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسام فیوضی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

کد خبر 1143186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha