زنگ انقلاب در مدارس استان ایلام نواخته می شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از نواخته شدن زنگ انقلاب در سطح مدارس استان ایلام خبر داد و گفت: این مراسم در اولین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان و دانش آموزان برگزار می شود.

حجت الاسلام «علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد:  زنگ انقلاب همزمان با اولین روز از دهه فجر در  سطح مدارس سراسر استان مصادف با سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به کشور نواخته می شود.

 

وی ابراز کرد: این آیین در مرکز استان ساعت ٩:٣٣ و همزمان با لحظه ورود امام راحل به میهن اسلامی در دبیرستان دخترانه فرزانگان واقع در بلوار امام علی (ع) شهر ایلام نواخته می شود.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه  در این آیین مسئولان استان، دانش آموزان و فرهنگیان حضور دارند، گفت: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین« الله نور کریمی تبار» نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  برگزار می شود.

 

حجت الاسلام چراغی پور خاطرنشان کرد: همچنین مراسم استقبال نمادین از تمثال مبارک حضرت امام (ره) به همراه رژه واحدهای موتوری و خودرویی در آغازین ساعات از روز ١٢ بهمن از محل فرودگاه شهدای ایلام تا محل نواخته شدن زنگ انقلاب برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با هماهنگی ۲۴ کمیته ستاد گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیش از ۳ هزار برنامه و ریزبرنامه به همت دستگاه های اجرایی، نهادهای عمومی و مردمی، اقشار مختلف مردمی در سطح نقاط مختلف استان اجرا می شود.

 

کد خبر 1143217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha