دهه فجر خاستگاه ارزش های اسلامی و مظهر شکوه کشور است

ابدالی تکلو با بیان اینکه دهه فجر خاستگاه ارزش های اسلامی و مظهر شکوه کشور است، گفت: این دهه مبارک فرصت مغتنمی است که بار دیگر با آرمان ‌های والای امام (ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کنیم و در اتحادی مستحکم حافظ این انقلاب و خون شهیدان باشیم.

«محمد ابدالی تکلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران بوده و انقلاب اسلامی نقطه عطف و سرآغاز فصل نوینی از تاریخ تمدن اسلامی است که با نام و یاد امام خمینی (ره) در جهان شناخته شده است و ایام دهه فجر روز‌هایی فراموش نشدنی در تاریخ میهن اسلامی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی بیان داشت: ایام الله مبارک دهه فجر، سرآغاز تجلی افتخار، عزت و حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و ایام مبارک دهه فجر و روز‌های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اراده، عزم، همدلی ملت ایران است.

 

ابدالی تکلو با بیان اینکه دهه فجرخاستگاه ارزش های اسلامی و مظهر شکوه و عظمت کشور است، افزود: این دهه مبارک فرصت مغتنمی است که بار دیگر با آرمان ‌های والای امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کنیم و در اتحادی مستحکم حافظ این انقلاب و خون شهیدان گرانقدر باشیم.

 

وی اظهار داشت: با وجود گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، هنوز دشمن و استکبار دست از دشمنی با ما بر نداشته و یقیناً بر نخواهد داشت چرا که دشمنان وجود و ماهیت دینی و استقلال جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده و به هر طریقی در حال ضربه زدن به اتحاد و انسجام ملی ما است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی گفت: خوشبختانه کشور ما با وجود فشارها و هجمه‌های استکبار جهانی با اتحاد و همدلی همگان در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری به سمت پیشرفت و رشد در حال حرکت است و وظیفه همگان این است که تا حد وسعمان برای زنده نگه داشتن ارزش های انقلابی و اسلامی بکوشیم چرا که انقلاب به ما هویت و ارزش داد.

کد خبر 1143363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha