لازم است امروز هم همه مسئولین با وحدت برای رفع مشکلات بکوشند

ایمانیه گفت: یکی از رمز های پیروزی در انقلاب و دفاع مقدس همان وحدت کلمه بود و لازم است امروز هم همه مسئولین با وحدت برای رفع مشکلات بکوشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (سه شنبه 12 بهمن) در مراسم نمادین ورود حضرت امام (ره) به کشور، که در گلزار شهدای «دارالرحمه» شیراز برگزار شد، گفت: چهل و سومین سالروز ورود امام (ره) را گرامی می داریم، این انقلاب انفجار نور بود و چهره عالم را درگرگون کرد.

استاندار فارس با یادآوری این مطلب که عالمی که زیربار استکبار قد خم کرده بود به همت این بزرگ مرد و یاران عزیزش آزاد شد و مردم آزاده عالم از ظلم نجات یافتند، افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شجاعانه اسلام و جبهه مقاومت را هدایت می کند، این انقلاب مدیون امام (ره) است.

وی با اشاره به اینکه امام راحل (ره) اهل ارتباط با خدا، تهجد و نماز بودند تا لحظات آخر عمر هم این رفتار را رها نکردند، افزود: این همان راه حضرت سیدالشهدا (ع) است که یاران حضرت امام حسین (ع) در شب و روز عاشورا از نماز غفلت نورزدند.

ایمانیه با اشاره به اینکه امام (ره) الگویی برای اخلاص بودند، تاکید کرد: مدیران جامعه در برابر مردم عزیز سر تعظیم فرود بیاورند و باید به خانواده شهدا توجه ویژه شهدا داشته باشند و خانواده شهدا و شهدا افتخار این مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه رفتار و منش قاطعانه امام (ره) از اسلام و انقلاب باعث شد که دشمن نتواند پیش برود و این در حالی است که هجمه های دشمن که سعی کردند انقلاب را زمین بزنند، را شاهد بودیم، افزود: یکی از رمز های پیروزی در انقلاب و دفاع مقدس همان وحدت کلمه بود و لازم است امروز هم همه مسئولین با وحدت برای رفع مشکلات بکوشند.

وی گفت: امام (ره) ساده زیست بودند و همه عالم می دانند ایشان چگونه زیست کردند و این همان راهی است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم پیموده اند و تا جایی که دشمن هم به زبان آمده و به این مهم اشاره کرده اند.

ایمانیه با اشاره به اینکه مردم از مسئولینی که دچار تشریفات شده است ناراحت و نگران می شوند، مسئولین باید پابه پای مردم باشند، اظهار کرد: باید حاشیه ها را کاهش داد تا دغدغه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به اجرا برسد.

وی با اشاره به نامه حضرت امیرالمومنین (ع) به یکی از فرمانداران خود در مورد توجه به مردم و فقرا، هم گفت: سفارش به عفت، محکم کاری و کوشش و تلاش از سوی حضرت امیرالمومنین علی (ع) تاکید شده است.

استاندار فارس با اشاره به اینکه فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به صنعتگران مصادق بارز همین محکم کاری بود، تاکید کرد: آنقدر مشکلات وجود دارد و مردم در مشکلات معیشتی هستند که به جز کار جهادی هیچ راه حلی وجود ندارد.

کد خبر 1143473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha