مدرسه «آشنایی با فقه نظام تربیت» برگزار می‌شود

پژوهشگاه فقه نظام با همکاری مرکز جامع علوم اسلامی ولی امر (عج) سلسله مدارس فصلی «فقه نظام» با موضوع «آشنایی با فقه نظام تربیت» را برگزار می کند.

​به گزارش خبرگزاری شبستان، پژوهشگاه فقه نظام در دومین مدرسه فصلی خود با همکاری مرکز جامع علوم اسلامی ولی امر (عج) موضوع «آشنایی با فقه نظام تربیت» را مورد بررسی قرار می دهد.

 

این دوره با ارائه اساتید برجسته حوزه و اعطای گواهی بصورت حضوری و مجازی ویژه برادران و مجازی ویژه خواهران از پنجشنبه 14 بهمن 1400 آغاز و به مدت پنج هفته متوالی، پنجشنبه ها از ساعت ۱۵ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

 

سرفصل های این دوره شامل «چیستی و ماهیت فقه تربیت»، «نظام سازی و فقه تربیت»، «اصول فقه مضاف»، «نمونه های عینی از مسائل فقه تربیت»، «پیشینه و تراث فقهی تربیتی»، «نظام مسائل فقه تربیت»، «کاربرد علوم تجربی در فقه تربیت» و «آشنایی با آیات و روایات تربیتی» است.

 

اساتید این دوره آیت الله اراکی و حجج اسلام والمسلمین مقیمی حاجی، عالم زاده و برخی دیگر از اساتید کشوری هستند.

 

گفتنی است، دارندگان مدرک کارشناسی دانشگاه و طلاب محترم سطوح عالی امکان حضور در این دوره را برخوردار بوده و هزینه ثبت نام حضوری 100 و مجازی 50 هزار تومان است.

 

علاقه مندان جهت ثبت نام در این دوره می توانند نام و نام خانوادگی خود را به شناسه کاربری @f_nezzamدر پیام رسان ایتا ارسال کنند.

 

 

کد خبر 1143556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha