بیانیه گام دوم انقلاب، کتاب فضائل انقلاب از نگاه رهبری است

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب بهترین منبع برای تشریح ابعاد انقلاب و کتاب فضائل انقلاب از نگاه زیبای مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در اولین روز از دهه فجر و ۱۲ بهمن سالروز ورود امام راحل به ایران اسلامی، مسئولان ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از دانش آموزان بسیجی با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه دیدار کردند.

 


حجت الاسلام حسینی نسب در این دیدار با تبریک دهه فجر و تجلیل از مقام امام و شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس که در دفاع از انقلاب نوپای اسلامی به شهادت رسیدند،  گفت: گرامیداشت دهه فجر برای است که انقلاب به آسانی بدست نیامده و نباید به آسانی از دست داد. 

 


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دو رکن اصلی و مهم داشته و دارد و رهبری و مردم دو رکن اصلی پدیدآورنده انقلاب بودند و این دو رکن در تداوم آن هم باید حفظ شود، گفت: پیروزی انقلاب مرهون پرچمداری امام خمینی ره و تبعیت مردم بوده و تداوم و ماندگاری انقلاب اسلامی هم با همه توطئه ها و فتنه ها مرهون رهبری های دیده بان انقلاب امام خامنه ای است. 

 


امام جمعه سلطانیه با اشاره به شخصیت همه بُعدی امام خمینی ره و با بیان اینکه امام خمینی ره بر علیه ظلمت ها و تاریکی ها قیام کرد و با انقلاب خود که اعجاز قرن نام گرفته با پشتیبانی مستضعفان بعنوان پیشگامان انقلاب، بزرگترین انقلاب قرن را بر پا کرد، افزود: جامعیت امام موجب شود تا مردم پراکنده و پریشان را مثل نخ تسبیح دور خود جمع کند که استقبال میلیونی مردم در ۱۲ بهمن ۵۷ نمونه ای اتحاد مردم بود.

 


حسینی نسب با بیان اینکه تمامی شاخصه ها و ویژگی های امام در مقام معظم رهبری مشهود است و آرمانها و اهداف امام توسط رهبر حکیم انقلاب اسلامی پیگیری می شود، گفت: اتحاد دو رکن رهبری و مردم توطئه ها را خنثی کرده است.

 


وی با بیان اینکه سومین سال چله دوم انقلاب را جشن می گیریم و سه سال پیش مقام معظم رهبری در بیانیه ای که بیانیه گام دوم انقلاب نام گرفت بر همت ها و موفقیتها، برکات و غفلت‌ها در انقلاب اسلامی اشاره کرده، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب بهترین منبع برای تشریح ابعاد انقلاب و کتاب فضائل انقلاب از نگاه زیبای مقام معظم رهبری است.

 


امام جمعه سلطانیه به برکات انقلاب اشاره ای کرد و با بیان این‌که‌ مقام معظم رهبری، امام را تحول خواه معرفی کرد و چون امام تحول خواه بود انقلاب اسلامی هم تحول آفرین است، افزود: تحول به مردمی شجاع، تحول به ملتی جهادگر، تحول به ملتی ایثارگر و نوعدوستی و ملتی حاضر در صحنه و ملتی با بصیرت از دستاوردهای معنوی و اخلاقی انقلاب اسلامی است.

 

 

حسینی نسب با تجلیل از بصیرت، ایستادگی و ولایتمداری مردم که در صحنه های انقلاب اسلامی به وظائف خود عمل کرده اند، گفت: مسئولان هم باید به حل مشکلات مردم همت عملی کنند.

 

 

امام جمعه سلطانیه با اشاره به دیدار تولید کنندگان با مقام معظم رهبری و ناخرسندی های ایشان از اقتصاد و تولید و بی کیفیت بودن خودروها و با بیان اینکه انتقاد و ناخرسندی رهبر معظم انقلاب یک تلنگر به مسئولان بود، گفت: ناخرسندی های مقام معظم رهبری از بخش تولید باید رفع شود و  با اقدام جهادی رضایت ایشان کسب شود.

 

 

حسینی نسب با بیان اینکه شعار محوری دهه فجر امسال جشن ملی ۱۴۰۰ است، تاکید کرد: بهترین برنامه به مناسبت دهه فجر حل مشکلات مردم است و با این کار جشن دهه فجر به جشن ملی تبدیل می شود.

کد خبر 1143645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha