زنگ انقلاب در مدارس قزوین نواخته شد

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر زنگ انقلاب به صورت نمادین در یک هزار و ۸۰۰ مدرسه استان قزوین نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «منوچهر حبیبی» در آیین نواختن زنگ انقلاب که امروز (سه شنبه ۱۲ بهمن) در سالن کوثر قزوین برگزار شد، بیان کرد: سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی را گرامی می داریم و امروز در تاریخ کشور ما روز بزرگی است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: در جریان انقلاب اسلامی پیوند عمیق بین ملت و رهبری را شاهد بودیم و در واقع رهبری امام خمینی (ره)، پشتیبانی مردم و دین اسلام سه عامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی بود.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز نقش دانش آموزان در حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب بسیار مهم است و باید دستاوردهای انقلاب را برای این قشر تبیین کرد.

 

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: دانش آموزان نقش بسیار مهمی در صیانت از انقلاب اسلامی دارند و باید خداوند متعال را شاکر باشند که در دوره ای زندگی می کنند که به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا این کشور دارای اقتدار و عزت است.

 

«حسنعلی اصغری» یادآور شد: دانش آموزان باید با هوشیاری و آگاهی به دنبال تحقق آرمان های انقلاب باشند و باید در مسیر حفظ دستاوردهای انقلاب که بسیار ارزشمند است قدم بردارند.

کد خبر 1143684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha