۱۴۵ طرح اشتغالزایی کمیته امداد با ۶۹ میلیارد ریال اعتبار در انزلی به بهره برداری رسید

موحدی فر گفت: ۱۴۵ طرح اشتغالزایی کمیته امداد با عتباری بالغ بر ۶۹ میلیارد ریال و یک مرکز فرهنگی نیکوکاری(شهید رجبی مقدم ) در بندر انزلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، «واحد موحدی فر» امروز (سه شنبه، 12 بهمن ) در آیین افتتاح یک تولیدی پوشاک که به‌صورت نمادین از سایر طرح ها افتتاح شد اظهار داشت: این کارگاه خیاطی با دریافت مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات از محل بند ب تبصره ۱۶ برای سه نفر شغل ایجاد کرده است

 

 

رئیس کمیته امداد انزلی افزود: در دهه فجر امسال نیز ۱۴۵ طرح اشتغالزایی با اعتبار ۶۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و ایجاد ۱۶۱ فرصت شغلی در انزلی به بهره برداری می رسد.

 

وی اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۶ فرصت شغلی با دریافت تسهیلات از صندوق ولایت ( ۴۷ میلیارد ریال )، ۱۲۲ شغل از محل بند ب تبصره ۱۶ ( ۶۳ میلیارد ریال )، یک طرح عشایری ( ۵۰۰ میلیون ریال)، هفت طرح مشاغل خانگی ( یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال)، چهار طرح هم افزایی بانک مهر ( ۲۰۰میلیون ریال) از سوی کمیته امداد انزلی ایجاد شده است.

 

وی در آیین افتتاح مرکز فرهنگی نیکوکاری شهید رجبی مقدم نیز گفت: با توجه به تورم اقتصادی و همجه نیازهای مردمی به کمیته امداد، این اداره با حفظ برنامه درون سازمانی، رویکرد جدیدی را آغاز کرد تا بدیت ترتیب بتواند از برنامه برون سپاری استفاده کند.

 

موحدی فر ایجاد مراکز خیریه و موسسات نیکوکاری را از برنامه های آتی این اداره اعلام و ابراز امیدوری کرد: این مراکز با کمک هیات های عامل بتوانند به ولی نعمتان خود خدمت کند.

کد خبر 1143810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha