ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر در کانون های مساجد قزوین برگزار می شود

حجت الاسلام رمضانی از برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر در کانون های مساجد استان قزوین خبر داد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر قرار داریم و این دهه فرصت خوبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است چراکه بیان این پیشرفت ها و دستاوردها در حوزه های مختلف تقویت امید و نشاط را در جامعه به دنبال دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: در شرایطی که دشمن به دنبال ترویج یأس و ناامیدی در بین مردم بوده و با استفاده از شبکه های ماهواره ای و رسانه هایی که دارند می خواهند بین مردم و این نظام دینی فاصله ایجاد کنند، دهه فجر فرصت خوبی است تا با تبیین آنچه در طول 43 سال عمر انقلاب با وجود توطئه ها و تحریم های دشمنان در این کشور رقم خورده و موجب پیشرفت کشور شده است مردم را نسبت به آینده امیدوار کرد.

 

وی عنوان کرد: کانون های فرهنگی هنری به عنوان مجموعه ای فعال در مساجد که با اقشار مختلف مردم در ارتباط هستند، می توانند در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش مهمی را ایفا کنند و با اجرای برنامه های مختلف در بصیرت افزایی مردم و آگاه کردن آنها نسبت به توطئه های دشمنان اثرگذار باشند.

 

حجت الاسلام رمضانی تأکید کرد: مساجد همانطور که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهم و بسزایی را داشتند، در استمرار راه این انقلاب هم نقش مهمی را دارند و کانون های مساجد ظرفیتی است که می توان از آن برای حرکت در این مسیر بهره برد.

 

وی در ادامه با اشاره به برنامه های کانون های مساجد  در ایام دهه فجر اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری برای این ایام ویژه برنامه های متعددی را تدارک دیده اند که طی ایام الله دهه فجر در سطح مساجد استان اجرایی می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم جشن همراه با سخنرانی، توزیع بسته های معیشتی، محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، غبارروبی گلزار شهدا، نشست های بصیرتی، فضاسازی مساجد و غیره از جمله برنامه های کانون های مساجد استان در ایام الله دهه مبارک فجر است.

 

کد خبر 1143951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha