پخش گلبانگ الله اکبر از بقاع متبرکه و امامزادگان ملایر در شب ۲۲ بهمن

حجت الاسلام عباسی گفت: همزمان با شب ۲۲ بهمن گلبانگ الله اکبر از بقاع متبرکه و شاخص شهرستان ملایر پخش می‌شود.

«حجت الاسلام ابوذر عباسی » در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گغت: همزمان با ایام الله دهه فجر اداره اوقاف و امور خیریه ملایر نیز  برنامه های مختلفی را در سطح بقاع متبرکه دارد.

 

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری محفل انس با قرآن در امام زاده عبد الله ملایر همزمان با شب 21 بهمن ماه خبر داد و گفت: همچنین برنامه های جشن نیز در بقاع متبرکه در این ایام برگزار می‌شود.

 وی آذین بندی و غبار روبی بقاع متبرکه و شاخص شهرستان ملایر را از دیگر برنامه های این اداره در ایام الله دهه فجر دانست و تصریح کرد: حضور ریاست اداره به همراه کارکنان در سر مزار شهدای گمنام و شهدای انقلاب و گلزار شهدا از برنامه های اداره اوقاف ملایر در این ایام  خواهد بود.

 وی با بیان اینکه همزمان با ایام دهه فجر  گلبانگ الله اکبر از مناره مساجد و  امامزادگان شهرستان پخش می‌شود گفت: نور افشانی در شب 22 بهمن نیز از دیگر برنامه های ما خواهد بود.

حجت الاسلام عباسی افزود: با همکاری با اداره ورزش و جوانان و سپاه پاسداران جهت اجرای برنامه ویژه گرامیداشت دهه فجر و یا و خاطره 1100 شهید شهرستان ملایر و تجلیل از خدام امامزادگانی که در دهه فجر سال گذشته عملکرد مطلوب داشته  نیز از دیگر برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در این ایام است.

 وی همچنین از برگزاری جشنواره فیلم و عکس  فجر انقلاب با محوریت دهه فجر در ملایر خبر داد و گفت: این مسابقه نیز  با همکاری فرمانداری ویژه ملایر با محوریت اداره اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

 وی تصریح کرد: این جشنواره با محوریت‌های نصب پرچم بر سر درب منازل ، دلنوشته، راهپیمایی سال گذشته،  کودکان با پرچم، نوای الله اکبر در شب 22 بهمن ، حضور در راهپیمایی امسال،  حضور خانوادگی در راهپیمایی ، شهدای انقلاب اسلامی ملایر،  تزیین وسیله نقلیه با محوریت دهه فجر، و...  در قالب فیلم  عکس خواهد بود.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت:  مهلت ارسال آثار از 12 تا 30 بهمن ماه است که به پنج اثر برتر جوایز نقدی اهدا می‌شود.

 وی افزود: علاقمندان برای ارسال آثار خود محتوای فیلم و عکس را در صفحه شخصی خود منتشر کنند  و بعد از آن صفحه اینستاگرام فرمانداری ویژه ملایر را تگ کرده و اثر را در دایر کت ارسال کنند.

 

کد خبر 1144019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha