برگزاری یادواره شهدای انقلابی ملایرهمزمان با ایام دهه فجر

مرادی گفت: یادواره شهدای انقلاب اسلامی ملایر و بزرگداشت آیت الله میرشاهولد رهبر مبارزات انقلابی ملایر همزمان با شب ۲۱ بهمن ماه در ملایر برگزار می‌شود.

 «محمد ابراهیم مرادی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از همدان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر نیز در این ایام با همکاری و مشارکت نهادهای فرهنگی برنامه های مختلفی را اجرا می‌کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر با بیان اینکه این شهرستان 1100 شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب اسلامی کرد است افزود: 12 تن از این شهدای شهدای روزهای پیروزی انقلاب اسلامی هستند. وی با بیان اینکه همچنین چهار نفر جانباز  از  جانبازان ملایر نیز از جانبازان روزهای پیروزی  انقلاب اسلامی در روزهای پیروزی انقلاب هستند افزود: سه تن از این جانبازان در قید حیات نیستند. وی با بیان اینکه  همزمان با ایام دهه فجر برنامهای این نهاد نیز با همکاری سایر ادارات و نهادها در حال برگزاری است افزود: فردا پنج شنبه 14 بهمن ماه همزمان با سراس کشور  گلزار مطهر شهدای انقلاب اسلامی در ملایر غباروبی و عطر افشانی می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای شمس آباد مکان دفن شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر همچنین از برگزاری چهار یادواره شهدا در مناطق مختلف شهرستان ملایر همزمان با ایام دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: این یادواره ها نیز به صورت مردمی برگزار می‌شود.

 وی همچنین از برگزاری یادواره 12 شهید سال 57 شهرستان ملایر در روز 21 بهمن ماه خبر داد و گفت: با توجه به نامگذاری روز ملی ملایر به نام آیت الله میرشاهولد رهبر مبارزان انقلاب اسلامی ملایر در سال 57 این یادواره و مراسم بزرگداشت این عالم بزرگ همزمان برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر همچنن سرکشی از خانوادههای شهدای انقلاب و جانبازان انقلاب را از دیگر برنامه های این نهاد در ایام دهه فجر در ملایر برشمرد و تصریح کرد: قرار است مسابقات فرهنگیی ، ورزشی، هنری و نمایشگاه عکس انقلاب نیز با همکاری اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با محوریت بنیاد  شهید برگزار شود.

 وی اضافه کرد: همچنین یادواره شهدای ازندریان نیز در سالرز وفات حضرت زینب(س) برگزار خواهد شد

کد خبر 1144024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha