بهره‌برداری از ۹ طرح تعاونی در استان لرستان

آشتاب گفت: بهره‌برداری از ۹ طرح تعاونی با سرمایه‌گذاری ۱۳ میلیارد تومانی همزمان با آغاز جشن‌های دهه مبارک فجر در استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی آشتاب» در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امسال ۴۵ تعاونی در بخش‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی در استان لرستان تشکیل شده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: با راه اندازی این تعداد تعاونی  ۶۰۰ نفر در این استان مشغول به کار شده اند و با افتتاح طرح های دهه فجر نیز ۷۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.

 

وی با اشاره ی به تقدیم ۲۵۰ شهید جامعه کارگری لرستان به نظام و انقلاب، اذعان داشت: در طول دهه فجر علاوه بر افتتاح طرح های اقتصادی و اشتغالزا، سرکشی از خانواده معظم شهدای کار، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی و بازدید از واحدهای کارگری انجام می شود.

 

آشتاب بیان کرد: امسال مشکلات ۲۰ شرکت تعاونی دیگر  استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفته  و در این زمینه مصوباتی جهت اعطای تسهیلات سرمایه در گردش تصویب شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: ارتقای سطح دانش و ارائه آموزش های تخصصی برای توانمند سازی و افزایش بهره وری تعاونی ها ضروری  است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار کرد: در این رابطه با همکاری جهاد دانشگاهی استان ۱۲ هزار و ۹۴۴ نفر ساعت آموزش های عمومی، تخصصی، حقوقی و مدیریتی برای تعاونگران لرستانی ارائه شد.

کد خبر 1144114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha