تقدیر جمعی از مسئولان سپاه  از قاری برجسته همدانی

جمعی از مسئولان سپاه همدان و شهرستان بهار با حضور در منزل «علیرضا رحمانی» قاری برجسته همدانی در مسابقات قرائت نیروهای مسلح در قسمت سربازان وظیفه در کشور تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار شبستان  از همدان، جمعی از مسئولان سپاه همدان و شهرستان با حضور در منزل علیرضا رحمانی قاری برجسته همدانی کسب رتبه برتر ایشان را در مسابقات قرائت نیروهای مسلح در قسمت سربازان  وظیفه در کشور تبریک گفتند.

 

علیر رضا رحمانی قاری  برجسته استان همدان در سی و سومین دوره مسابقات نیروهای مسلح بخش سربازان وظیفه رتبه برتر را در کشور در رشته قرائت تحقیق کسب کرد.

 

 این مسابقات در سه مرحله مقدماتی، نهایی و فینال در بین نیروهای مسلح  هر بخش شامل سپاه، ارتش و ناجا برگزار می‌شود که  برگزیدگان بخش فینال به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

 

در این دوره از مسابقات 12 نفر برگزیده سراسر کشور با هم رقابت کردند که این قاری همدانی  در بخش قرائت تحقیق رتبه اول را در بین سربازان وظیفه شرکت کننده نیروهای مسلح کسب کرد.

 

علیرضا رحمانی متولد سال 79 و اهل لالجین است که از سال 95 در محضر اساتید بزرگ قرآن از جمله استاد مهدی  ساعد و استاد صالحی  به صورت جدی کار قرائت قرآن را دنبال کرده است.

 

کسب مقام اول دانش‌آموزان کشور در  رشته قرائت تحقیق، کسب مقام اول ورزشکاران کشور و کسب مقام اول مسابقات  تلوزیونی اسراء از جمله موفقیت‌های این قاری همدانی طی سالای قبل بوده است.

 

کد خبر 1144365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha