۷۰ عنوان برنامه دهه فجر در گلوگاه اجرایی می شود

یوسفی از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در ایام الله دهه فجر در گلوگاه خبر داد و گفت: در طول این دهه، ۷۰ عنوان برنامه در دهه فجر امسال در گلوگاه اجرایی می شود.

«سید حسن یوسفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر امسال با شعار «جشن ملی 1400» تلاش دارد تا جشنی ملی برای بزرگداشت چهل و سومین سالگرد جمهوری اسلامی برگزار و همه مردم را در این بزرگذاشت ایام سهیم کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه افزود: اطلاع رسانی و آگاهی رسانی از دستارودهای انقلاب در این برهه از زمان یکی از رسالت های مهمی است که بر عهده داریم و باید در این بخش روشنگری شود.

 

وی عنوان کرد: امروزه با توجه به دسیسه ها و توطئه های مختلف دشمنان برای کمرنگ کردن ارزش های انقلاب، ضرورت تبیین راه، روش، آرمان‌ها و گفتمان نجات بخش امام خمینی (ره) بیش از هر زمان دیگری احساس می شود و نباید در این راستا غفلت شود.

 

یوسفی از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در ایام الله دهه فجر در گلوگاه خبر داد و گفت: در طول این دهه، 70 عنوان برنامه در دهه فجر امسال در گلوگاه اجرایی می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه افزود: اجرای میز خدمت، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی مزرار شهدا، اجرای رزمایش کمک های مومنانه، تئاتر خیابانی، نشست‌های تحکیم بنیان خانواده و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، نشست های روشنگری و مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های محوری ایان ایام است.

 

وی یادآور شد: همه ما در قبال انقلاب، ارزش ها، آرمان ها و اهداف این انقلاب مسئول هستیم و نمی توان از زیر بار مسئولیتی که در راستای گفتمان سازی انقلاب برعهده داریم؛ شانه خالی کنیم و لذا در دهه فجر امسال بیش از هر زمان دیگری در صحنه حاضریم و اقتدار دوباره خود را به جهانیان ثابت می کنیم.

کد خبر 1144648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha