گردهمایی رزمندگان و ایثارگران در مصلی حضرت زینب کبری (س) جونقان برگزار شد

گردهمایی رزمندگان و ایثارگران به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت اعضای کانون های فرهنگی هنری ۱۸ اسفند، ارشاد و ساجدین وبا حضور پایگاه های بسیج، خانواده شهدا و مسئولین در مصلی حضرت زینب کبری (س) شهر جونقان برگزار شد.

«سوسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: گردهمایی رزمندگان و ایثارگران به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت اعضای کانون های فرهنگی هنری 18 اسفند، ارشاد و ساجدین وبا حضور پایگاه های بسیج، خانواده شهدا و مسئولین در مصلی حضرت زینب کبری (س) شهر جونقان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: امنیت و اقتدار، بزرگترین و ارزشمندترین دستاوردهای عظیم انقلاب است که دشمنان نظام نیز به آن اعتراف می کنند.

 

وی با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: استکبار جهانی برای مأیوس کردن مردم از انقلاب تلاش می‌کند، اما به فضل خداوند با اتحاد، همدلی و وحدت کلمه مردم و مسئولان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری توطئه های استکبار جهانی نقش بر آب خواهد شد.

 

بهرامی ابراز کرد: خون شهدا مایه قوام و ثبات درخت انقلاب است و شهدا در عرصه های مختلف رشادت ها و ایستادگی خود را به اثبات رسانند و باید با وحدت و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پاسداران خون شهدا باشیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: بدون شک جوانان همانگونه که در پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری آن نقش بسزایی داشتند در تداوم انقلاب اسلامی و تثبیت آن نیز دارای نقش محوری هستند.

 

کد خبر 1144685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha