استفاده نادرست از ابزار هنر و رسانه برداشت‌های نادرست را به جامعه القا می‌کند

استاندار کردستان گفت: اگر ابزار هنر و رسانه بدرستی به خدمت گرفته نشود و صداقت در انتقال اطلاعات به آینده وجود نداشته باشد برداشت‌های نادرست به جامعه القا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ابوذر اظهار کرد: مهمترین ابزار برای تبیین حقایق و تحقق اهداف و پیشبرد برنامه‌ها و آرمان‌ها ابزار هنر است و تلفیق هنر و رسانه قدرت بلامنازع در جهان امروز است.

 

وی افزود: هرکشوری که از این ابزار بهره ببرد و بدرستی اثرگذاری رسانه و هنر را شناخته باشد گوی سبقت را از حوزه‌های مختلف می‌رباید و بر صدر خواهد نشست.

 

استاندار کردستان بیان کرد: امروز اطلاعات زیادی در جامعه جهانی به سرعت نور منتشر می‌شود و اگر قدرت رسانه را در اختیار تبیین حقایق نگیریم جهان امروز  در مسیر انحرافی سوق می‌یابد.

 

زارعی کوشا یادآور شد: قدرت رسانه بگونه‌ای است که ممکن است جامعه به سمتی سوق یابد که برداشت غلطی از مسائل و رویدادهای در حال وقوع را به جامعه القا کند بنابراین رسالت فعالان رسانه سنگین است و باید به الزامات حضور در جبهه نرم واقف باشند.

 

وی افزود: رسانه و اصحاب رسانه بزرگترین مسئولیت را در انتقال درست مفاهیم به نسل آینده دارند و باید در مسیر اصلاح جامعه گام قردارند.

 

استاندار کردستان اضافه کرد: اگر ابزار هنر و رسانه بدرستی به خدمت گرفته نشود و صداقت در انتقال اطلاعات به آینده وجود نداشته باشد دچار برداشت‌های گوناگون می‌شویم

 

زارعی کوشا گفت: هنر انقلابی به شدت مورد نیاز است و در کردستان از هنرمند دلسوز و متعهد با تمام توان حمایت خواهیم کرد.

 

وی به تعبیر امر جامع قرآن پرداخت و گفت: امر جامع همه مسئولیت‌ها را در برمی‌گیرد و این نگاه در مجموعه بسیج و سپاه شکل گرفته و امروز می‌بینیم اقشار مختلف بسیج بالنده‌تر از همیشه در جامعه حضور دارند.

 

 

کد خبر 1145011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha