اعزام ۶۰ زائر اولی به مشهد مقدس با همت کانون فرهنگی سیدالشهداء اسلام آباد کرج

فرجی با اشاره به اهمیت حمایت از محرومان گفت: به مناسبت دهه فجر ۶۰ نفر از اهالی محل که تا کنون به زیارت حرم حضرت امام رضا(ع) مشرف نشده بودند به مشهد مقدس برای زیارت آن حضرت اعزام شدند.

« رضا فرجی» در جریان ویژه برنامه های تبیینی دهه فجر در قالب فعالیت کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء منطقه اسلام آباد کرج به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: محرومیت زدایی و توجه به محرومان یکی از ویژه برنامه های محوری کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء منطقه اسلام آباد کرج است. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری سیدالشهداء اسلام آباد افزود: به مناسبت دهه فجر، ۶۰ نفر از اهالی محل که تا کنون به زیارت حرم حضرت امام رضا(ع) مشرف نشده بودند به مشهد مقدس برای زیارت آن حضرت اعزام شدند. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به محرومان و محرومیت زدایی بیان کرد: به منظور اعزام این زائر اولی ها، هماهنگی لازم با شرکت راه آهن برای تخفیف به منظور تهیه بلیط سفر و اسکان انجام شد. 

 

اهداء کارت نان برای تهیه نان رایگان

 

فرجی از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء (ع) به توزیع کارت نان برای محرومان اشاره کرد و گفت: با توجه به شناسایی صورت گرفته ۴۵ خانواده محروم تحت پوشش مسجد هستند که با اهداء کارت خرید نان رایگان، بسته های معیشتی، کمک هزینه های درمانی از آنان حمایت می شود. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری سیدالشهداء اسلامی آباد کرج خاطرنشان کرد: محرومیت زدایی و توجه به اقشار آسیب دیده از جمله برنامه های شاخص کانون فرهنگی هنری مسجد است که با محوریت خیران انجام می گردد. 

 

 

کد خبر 1145120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha