آمادگی برای تربیت روحانیون متخصص جهت روایتگری سیره شهدا

حجت‌الاسلام احمدی گفت: در صورت برگزاری حضوری اردوی راهیان نور از ظرفیت روحانیون متخصص جهت روایتگری سیره شهدا استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جلسه راهیان نور گفت: یک بخش از برنامه‌های راهیان نور مربوط به روایتگری است اما بخش دیگر مربوط به سیره شهدا است.

 


حجت الاسلام سعید احمدی اظهار داشت: هماهنگی لازم برای تربیت روحانیون متخصص جهت روایتگری سیره شهدا صورت گرفته که در صورت برگزاری اردوی راهیان نور به‌صورت منسجم در مناطق حضور پیدا کنند.

 


این مسئول خاطرنشان کرد: فراخوان برای حضور این روحانیون طی هفته‌های آتی منتشر خواهد شد.

 


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: اردوی راهیان نور تا حد امکان نباید تعطیل شود و می‌توان پروتکل‌های بهداشتی مناسب برای حضور مردم در این اردوها تعریف کرد.

 


امرالله حسنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز گفت: در صورت تعطیلی اردوی راهیان نور می‌توان روایتگری در سطح شهر را انجام داد که هنرمندان حوزه تئاتر خیابانی، ظرفیتی در این رابطه هستند.

 


وی با بیان اینکه روایتگری نباید تعطیل شود، اظهار داشت: می‌توان روایتگری دفاع مقدس را در مراکز خاص و اماکن باز برگزار کرد که در این زمینه آمادگی داریم تا مردمی که امکان حضور در مناطق عملیاتی را ندارند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

 


سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز با بیان اینکه در حوزه دانشجویی در صورت فراهم بودن فضا برای اعزام، نیاز به حمایت مالی دانشگاه‌ها است، گفت: هزینه اعزام هر دانش‌آموز حداقل 920 هزار تومان با استفاده از ظرفیت و امکانات سپاه است اما در صورت اعزام دانشجویان این هزینه بیشتر هم خواهد شد.

 


علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز گفت: 120 روایتگر با عنوان «پیام‌آوران ایثارگر» جهت اعزام به راهیان نور، آموزش دیده‌اند که در صورت تعطیلی راهیان نور می‌توانند در روایتگری سطح شهر حضور داشته باشند.

 


وی با بیان اینکه گلزار شهدا، محوری‌ترین محل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، خاطرنشان کرد: می‌توان روایتگری عملیات‌ها را در گلزار شهدا برنامه‌ریزی کرد.

کد خبر 1145481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha