دهه فجر فرصتی برای اصلاح مسیر و بازگشت به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی است

استاندار کردستان گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای اصلاح مسیر و بازگشت به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در مراسم جشن بزرگ انقلاب که با حضور جمعی از مدیران و اقشار مختلف مردم شهرستان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) یک رخداد شکوهمند سیاسی و اجتماعی بود که در منطقه و جهان اثرات بزرگی برجای نهاد.

 

 

وی تحقق استقلال و آزادی و رسیدن به عزتمندی را از برکات انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: مردم کشور ما دلداده اسلام و راه نورانی پیامبر عظیم‌الشان اسلامی(ص) بودند و با پیروی از فرامین حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رسیدند.

 

 

زارعی کوشا با بیان اينکه پیروی از راه نورانی امام و شهدای بزرگوار موجب پیروزی و موفقیت در همه عرصه‌ها است، اظهار کرد: بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اثبات شده که ما هرجا پیرو راه شهدا بودیم به موفقیت دست یافتیم و هر کجا از این مسیر غفلت کردیم با شکست مواجه شدیم.

 

 

استاندار کردستان ایام الله دهه فجر را فرصتی مناسب برای اصلاح مسیر و بازگشت به آرمان های اصیل انقلاب برشمرد و گفت: مجموعه تدابیر و روش ها برای اصلاح مسیر در بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب تبیین و ابلاغ شده و مهمترین رسالت مدیران اقدام در جهت تحقق این بیانیه است.

 

 

وی ضمن تاکید بر حضور و مشارکت هر چه بهتر مردم در راستای پاسداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: برگزاری جشن ها و مراسم های مردمی در راستای گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر یکی از نیازهای لازم و ضروری به شمار می‌رود.

 

 

در جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد، از تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگران دوران انقلاب تجلیل شد.

کد خبر 1145529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha