بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در ساوه

همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، پروژه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در ساوه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی پروژه های محرومیت زدایی لایروبی، مرمت و کول گذاری قنات روستای باغشاهی با صرف اعتباری معادل ۸۲ میلیون تومان به همت بسیج سازندگی و مشارکت اهالی انجام شده بود به بهره برداری رسید.

 

همچنین در سفر یک روزه فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به شهرستان ساوه مسکن محرومین روستای چلبلو واقع در بخش مرکزی ساوه نیز تحویل داده شد.

توزیع 200 بسته معیشتی در بین نیازمندان

 

در ادامه سفر یک روزه سردار کریمی به شهرستان ساوه رزمایش کمک مومنانه به استعداد ۱۲۰۰ بسته معیشتی در مسجد امیرالمومنین (ع) انجام شد و در ایام الله دهه فجر سه هزار بسته کمک مومنانه در ساوه توزیع می شود و تاکنون بیش از ۲۷ هزار بسته کمک مومنانه در ساوه توزیع شده است.

 

خودکفایی در حوزه دفاعی به برکت انقلاب اسلامی میسر شد

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، در ادامه این سفر سردار «محسن کریمی» در آیین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد امام حسین(ع) ساوه نیز با اشاره به دستاردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی گفت: در گام دوم انقلاب باید با تکیه بر معنویت، حاکم شدن ارزش های اسلامی در همه بخش ها، عملیاتی کردن بیانات امامین انقلاب و اعتقاد به نقش و حضور مردم مسیر تمدنی انقلاب را با قوت ادامه دهیم.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه امروز دشمنان در فضای مجازی به دنبال تطهیر رژیم ننگین پهلوی هستند، افزود: در این راستا لازم است برای اثبات دروغگویی آنها یک مقایسه از شرایط قبل از انقلاب با دوران انقلاب شود و مهمترین دستاورد انقلاب استقلال، آزادی، خودکفایی در بسیاری از بخش ها و مردم سالاری دینی است برای نسل جوان به خوبی تبیین شود.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بعد از گذشت ۴۳ سال علیرغم توطئه های دشمنان و تحریم های ظالمانه در اوج اقتدار قرار دارد، ادامه داد:  مولفه های قدرت در انقلاب اسلامی همچون ولایت فقیه، مردم و معنویت عامل اقتدار انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه راهبردهای استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی در برابر اراده ملت و معنویت حاکم در کشور با شکست های جدی مواجه شده است، اضافه کرد: امروز دشمن با هیاهو در فضای مجازی به دنبال غفلت از شکست های سنگین است و جهاد تبیین توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

 

در پایان این برنامه پایگاه بسیج خواهران مسجد امام حسین(ع) با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، فرماندار ساوه و جمعی از مسئولین و بسیجیان به بهره برداری رسید.

کد خبر 1145847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha