محفل انس با قرآن کریم با محوریت سوره "فجر" برگزار می‌شود

محفل انس با قرآن کریم ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان، با محوریت سوره "فجر" به همت کانون قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، این محفل قرآنی، ساعت ۱۲ و ۳۰دقیقه روز سه‌شنبه ۱۹بهمن در مسجد طه دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار می‌شود.

 

دکتر صمد ندری و مهندس یوسف قنبری به عنوان قاریان ممتاز کشوری، به تلاوت مجلسی کلام‌الله مجید در این محفل خواهند پرداخت.

 

همچنین حجت‌الاسلام حسن بیگدلی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) زنجان، در ارتباط با شان نزول سوره مبارکه فجر سخنرانی خواهد کرد.

 

لازم به ذکر است محفل انس با قرآن و عترت اساتید دانشگاه علوم پزشکی زنجان هر هفته به طور مستمر به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار می‌شود.

 

سخنرانی توسط اساتید برجسته، قرائت سوره، تفسیر موضوعی، بحث آزاد و برنامه‌های جانبی از جمله بیان نهج‌البلاغه با موضوعاتی چون مسائل اخلاقی، خلقت انسان، نتیجه اعمال، عوامل غیرطبیعی، آثار روز قیامت و مراحل شکل‌گیری انسان، معاد جسمانی و ... از برنامه‌های این محافل است

 

این محافل روز سه‌شنبه هرهفته تشکیل می‌شود و محل برگزاری آن به طور دوره‌ای در مسجد طه، بیمارستان‌ها و دانشکده‌های دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان است.

کد خبر 1146010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha