تلاش آل سعود برای اتهام زنی به ۱۱ زندانی شیعه

مقامات عربستان برای اثبات اتهامات ناروا در حق ۱۱ جوان شیعه ساکن قطیف در عربستان تلاش می کند تا حکم های ناعادلانه خود را اجرا کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، مقامات عربستان تلاش می کنند تا اتهامات ظالمانه را در حق 11 جوان شهرک ام الحمام در استان قطیف ثابت کنند.

بررسی این خبر اعلام نشده توسط عربستان نشان می دهد که مقامات عربستان به عمد پرونده ای را که در سال 2020 ساخته بودند، در آورند. آنها مدعی شدند که امنیت کشور یک گروه را در ام الحمام متلاشی کردند و عناصر آن را توقیف کردند و آنها را به عملیات تروریستی متهم کردند.

 

منابع مخالف در عربستان اعلام کردند:  این تحول سوء استفاده آشکار از مردم قطیف و تبدیل آنها به باج خواهی سیاسی علیه کسانی است که عربستان آنها را دشمن می داند.

این منابع گزارش دادند: هیچ مدرکی برای اثبات اتهام این متهمان وجود ندارد، اما همه آنچه در پرونده آنهاست، یک نمایشنامه است و محاکمه های ساختگی نمونه بازراین مسئله است. آنها از داشتن وکیل محروم شدند و جزئیات جلسات محاکمه ها نامعلوم است.

 

العهد گزارش داد: دادستان کل در عربستان خواستار اعدام علی العلوی و حبس تعدادی از جوانان عربستانی به نام های فیصل الکعیبی، احمد الکعیبی، علی الکعیبی، محمد الکعیبی، علی العوامی، محمد الشبیب، جعفر المرهون، مرتضی المرهون، مجتبی المرهون و علی المرهون شد.

کد خبر 1146047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha