اجرای سرود خیابانی دانش آموزی در جهرم

نیکفر از اجرای سرود خیابانی توسط دانش آموزان مدارس شهرستان جهرم در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

«مهدی نیکفر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، اجرای سرود به شکل خیابانی توسط دانش آموزان مدارس شهرستان جهرم برنامه ریزی و در حال اجرا است.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم افزود: بر این اساس و طبق برنامه ریزی های به عمل آمده دانش آموزان دبستان پسرانه «توحید» اولین گروه سرود دانش آموزی بودند که به مناسبت دهه پرفروغ فجر به صورت خیابانی سرود انقلابی اجرا کردند.

 

وی بیان کرد: این برنامه از روز ابتدای دهه فجر آغاز شده و تا بیستم بهمن هر روز رأس ساعت 10 صبح توسط یکی از مدارس شهر جهرم اجرا می شود.

 

نیکفر عنوان کرد: همچنین امروز 19 بهمن اجرای سرود توسط دانش آموزان دبستان «پرواز» و فردا 20 بهمن نیز دبستان «امام علی (ع)» به اجرای برنامه می پردازند.

 

وی بیان کرد: برنامه سرود خیابانی دهه فجر انقلاب با همکاری مدارس «توحید»، «شرف»، «پرواز»، «امام علی (ع)» و «پارسیان» به منظور افزایش شور و نشاط میان دانش آموزان و شهروندان اجرایی شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم در پایان از شهروندان تقاضا کرد که برای مشاهده سرودهای خیابانی دانش آموزان حتما پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و از تجمع پرهیز کنند.

 

کد خبر 1146095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha