دریافت حداقل دو دوز واکسن توسط پرسنل سینما تربیت/ تاکیدبر رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری جشنواره فیلم فجر

مدیر سینما تربیت با اشاره به اینکه تمام پروتکل های بهداشتی به واسطه تشدید شیوع کرونا در قم در این سینما رعایت می شود، گفت: تمام پرسنل این سینما دو دوز واکسن خود را دریافت کردند و در حال دریافت دوز سوم هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، علی محمدی در حاشیه اکران فیلم های جشنواره فجر در سینما تربیت با اشاره به اینکه  نوسازی سینما تربیت طی سالیان اخیر به عنوان یکی از مطالبات و دغدغه‌های سینما دوستان استان مطرح بود، اظهار کرد: خوشبختانه با حمایت مدیرکل آموزش و پرورش قم، عملیات اجرایی آن در ایامی که سینماهای سراسر کشور به دلیل شیوع کرونا تعطیل بودند، انجام شد و این سینما میزبانی برگزاری جشنواره استانی فیلم فجر را عهده دار شد.

 

وی با اشاره به اینکه تمام پروتکل های بهداشتی به واسطه تشدید شیوع کرونا در قم در سینما تربیت رعایت می شود، گفت: تمام پرسنل این سینما دو دوز واکسن خود را دریافت کردند و در حال دریافت دوز سوم هستند؛ همشهریان عزیزی هم که برای تماشای فیلم ها به سینما تربیت می آیند حتما باید از ماسک استفاده کنند.

 

مدیر سینما تربیت افزود: رعایت فاصله گذاری انجام شده و هنردوستان قمی می توانند بدون دغدغه از تماشای فیلم های جشنواره فجر بهره ببرند. 

 

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: بلیط فروشی در ایام برگزاری جشنواره صرفاً از طریق سامانه های سینما تیکت، ریران تیک و گیشه هفت صورت می گیرد و علاقه مندان می بایست از این سامانه ها برای تهیه بلیط اقدام کنند.

کد خبر 1146102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha