مادر شهید «بخشی» در طرح سه شنبه های تکریم تجلیل شد

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر از مادر شهید «محمدحسین بخشی» و همچنین جانباز «اکبری» در قالب طرح سه شنبه های تکریم در بیرجند تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، با حضور مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیرجند از مادر شهید والامقام «محمد حسین بخشی» و همچنین جانباز «اکبری» در قالب طرح سه شنبه های تکریم تجلیل شد.

 

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» در این دیدار با تاکید بر اهمیت دیدار مسئولان با خانواده معظم شهدا در راستای بهره مندی از رهنمودها و تجارب این افراد افزود: ما در طول زندگی به نصایح و سخنان مادران و پدران شهدا نیازمندیم و باید در زندگی شخصی و کارهای اداری شهدا را الگو قرار دهیم.

 

وی آ‌سایش و ‌آرامش امروز جامعه را مرهون جانفشانی‌های شهدای والامقام دانست و گفت: همسران جانبازان در اجر رشادت‌ها و فداکاری های آنها سهیم هستند.

 

گفتنی است، شهید محمد حسین بخشی در چهارم فروردین ۱۳۵۲ در روستای رکات از توابع شهرستان خوسف متولد و در ۱۸ آذرماه ۱۳۷۲ در جاده ایرانشهر- زاهدان مورد حمله اشرار قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این شهید پس از تشییع درشهرستان بیرجند، به زادگاهش منتقل و به خاک سپرده شد.

 


 

کد خبر 1146168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha