۳ بیمار کرونایی در قم جان خود را از دست دادند/اغلب بیماران فوتی کرونا واکسن نزده‌اند

مصری گفت: روز گذشته ۳ نفر از بیماران کرونا مثبت فوت کردند که متأسفانه اغلب بیماران فوتی و بدحال، افرادی هستند که یا واکسن نزده و یا روند واکسیناسیون را تکمیل نکرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «مهدی مصری» امروز (سه‌شنبه 19 بهمن) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کووید۱۹ در قم گفت: در 24 ساعت گذشته 124 بیمار با علائم کرونا به بیمارستان‌های قم مراجعه کردند که 97 نفر آن‌ها نیاز به بستری داشته و اقدامات لازم به این منظور انجام شد.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: 69 بیمار نیز با نظر پزشکان مرخص شده که پس از ترخیص باید تمامی مراقبت‌های لازم را همچنان داشته باشند.
 

وی با اشاره به آمار فوتی‌های کرونا مثبت گفت: روز گذشته 3 نفر از بیماران کرونا مثبت فوت کردند که متأسفانه اغلب بیماران فوتی و بدحال، افرادی هستند که یا واکسن نزده و یا روند واکسیناسیون را تکمیل نکرده‌اند.


مصری گفت: در حال حاضر 453 بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های قم بستری هستند که 48 نفر از آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری‌شده‌اند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص تست روزانه کرونا گفت: 578 تست روز گذشته در قم انجام شد و 387 تست نیز که مثبت شده بود، به صاحبان آن‌ها اعلام شد.


وی با تأکید بر اینکه همچنان در زمینه واکسیناسیون از میانگین کشوری عقب هستیم گفت: در حال حاضر یک‌میلیون و 697 هزار و 368 دوز واکسن در قم تزریق‌شده که انتظار داریم همشهریان چرخه واکسیناسیون را تکمیل کنند.

کد خبر 1146249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha