بهره برداری از ۱۰۷ آموزشگاه در لرستان

غفوری نژاد، از بهره برداری از ۱۰۷ آموزشگاه در استان خبر داد و گفت: ۱۷۶ فضای آموزشی در قالب ۶۷۸ کلاس درس در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «امیر غفوری نژاد»، امروز(19بهمن)، در در آیین بهره برداری ۱۰۷ آموزشگاه در استان همزمان با سراسر کشور، اظهارداشت: همزمان با سراسر کشور ۱۰۷ آموزشگاه با ظرفیت ۳۲۸ کلاس درس در استان بهره‌برداری شد.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: از سال ۹۸ تاکنون یک هزار و ۸۴۱ فضای آموزشی در قالب بیش از سه هزار و ۷۰۰ کلاس درس استانداردسازی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: بیش از یک هزار و ۵۳۲ فضای آموزشی در قالب بیش از یک هزار و ۸۰۰ کلاس درس در استان دارای سیستم های آموزشی غیراستاندارد هستند.

 

غفوری نژاد عنوان کرد: تاکنون بیش از ۳۰ درصد فضاهای آموزشی با مشارکت خیرین احداث شده است.

 

وی بیان کرد: ۱۷۶ فضای آموزشی در قالب ۶۷۸ کلاس درس در استان با اعتبار اولیه بیش از ۳۳۰ میلیارد تومان در حال احداث است.

 

وی با بیان اینکه برای احداث فضای آموزشی ۶ کلاسه میرسالاری با زیربنای ۹۵۰ متر مربع بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با بیان اینکه در دهه فجر در این استان ۳۳ فضای آموزشی در قالب ۹۰ کلاس درس با زیربنای ۹ هزار و ۵۵۳ متر مربع، در دهه فجر بهره برداری می شود، گفت: برای ساخت این فضاها بیش از ۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

کد خبر 1146270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha