اعتراض دانشجویان از بازدید سفیر رژیم صهیونیستی از کمبریج و اعلام حمایت از فلسطین

دانشجویان دانشگاه کمبریج در اعتراض به بازدید سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس از این دانشگاه تظاهرات کردند و حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی 21، دهها دانشجوی به دعوت «جمعیت همبستگی با فلسطین» در دانشگاه کمبریج انگلیس در اعتراض به بازدید «زیپی هوتووِلی» سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس از این دانشگاه  تظاهرات کردند.

بیش از یک هزار و 500 دانشجو در این دانشگاه و دهها نفر از اعضای جمعیت های دانشگاهی و آکادمیک این دانشگاه عربضه ای امضا کردند و سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس را نژادپرست و نماینده رژیم آپارتاید است که دانشگاه از او نباید استقبال کند.

 

دانشجویان، پارکینگ را بستند و خواستار ترک هوتووِلی به دلیل سیاست نژادپرستی رژیم صهیونیستی شدند. زیرا این سفیر از تحریب الاقصی و سلب حق فلسطینی ها حمایت کرده است.

بازدید این سفیر از دانشگاه کمبریج در سایه تدابیر شدید امنیتی و همراه شماری زیادی از نیروهای پلیس انگلیس و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی انجام شد. همچنین از آوردن هرگونه کیف و عکس گرفتن دانشجویان هنگام ورود به سالن دانشگاه که سفیر در آن حضور داشت، جلوگیری شدند.

 

بازدید سفیر رژیم صهیونیستی ماه ها از مدرسه اقتصاد لندن(LSE) نیز مورد اعتراض گرفت که باعث شد مورد حمایت پلیس قرار بگیرد.

دانشجویان و فعالان با سردادن شعارهایی «سکوت همدستی، پذیرش همدستی است» رژیم صهیونیستی را یک کشور آپارتاید دانستند.

کد خبر 1146448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha