برقراری عدالت و رفع تبعیض مهمترین اولویت نظام در دهه چهارم باشد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مهمترین اولویت نظام در دهه چهارم را برقراری عدالت و رفع تبعیض و فساد عنوان کرد.

حسین نوش آبادی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به مهمترین اولویت های نظام اسلامی با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در چهل سالگی انقلاب مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم را صادر کردند که این بیانیه دارای چند محور و گام است که باید مسئولان و سران سه قوه به آن توجه کنند. مخاطب این بیانیه مسئولان، ملت و جوانان هستند و در این بیانیه اصولی که می تواند ما را به اهداف متعالی انقلاب و اسلام نزدیک کند، ترسیم شده است.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری چشم انداز 40 ساله آینده کشور را با توجه به تجربه های چهل ساله انقلاب تبیین کردند و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی در این راستا ترسیم شده است و هدف عالی بیانیه نیز ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

 

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این بیانیه بر محور پیشرفت و توسعه کشور با مدل اسلامی و ایرانی تاکید شده است و هدف آن نیز تحقق آرمان ها با توجه به این اهداف است. تاکید بر بحث امنیت به عنوان زیرساخت توسعه کشور و امنیت مردم محور مردم در ایجاد یک امنیت پایدار مشارکت داشته باشند و همچنین و توجه به زیرساخت های اقتصادی و عمرانی کشور از مهمترین مسایل در این بیانیه است که اولویت های آینده کشور نیز هستند.

 

وی تاکید کرد: توجه به معنویت و امور فرهنگی و اخلاقیات و رعایت چهارچوب های دینی و اخلاقی در گفتار و رفتار مسئولان و مردم و همچنین در نظر گرفتن ظرفیت جوانان به عنوان پیشران های توسعه و ترقی کشور مسایل دیگری است که باید در رابطه با آنها برنامه داشته باشیم.

 

نوش آبادی تاکید کرد: تامین عدالت و رفع تبعیض و نابرابری از دیگر محورهای این بیانیه است که باید توجه به این مسایل را در اولویت قرار دهیم. ما برای اینکه به آرمان های انقلاب نزدیک شویم، باید در راستای برقراری عدالت و رفع تبعیض و فساد حرکت کنیم. مسئولان توجه کنند که آینده کشور با توجه به عدالت رقم می خورد و زمانی مردم اعتبار نظام را می بینند که برنامه ها و اهداف مسئولان در راستای برقراری عدالت باشد.

کد خبر 1146524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha