اجرای ۹ طرح اشتغال زایی اداره منطقه یک یاسوج

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک یاسوج گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۹ طرح اشتغال‌ زایی دامداری،کشاورزی و خدماتی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به نمایندگی از ۴۶۰ طرح اشتعال زایی برای مددجویان وافراد نیازمند اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مصیب حیدری» امروز (۲۰ بهمن ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این ۹ طرح اشتغالزا یی بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک یاسوج یاد آور شد:  بمناسبت چهل وسومین فجر پیروزی ونهمین روز این دهه ۹ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان اجرایی شد.      

 

حیدری گفت از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۴۶۰  طرح اشتغال کشاورزی، دامداری و خدماتی،خودروی وانت  برای مددجویان ومتقاضیان اشتغال اجرایی شده است.

 

وی اعتبار هزینه شده برای این ۴۶۰  طرح را بالغ بر ۱۸میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح ها باعث اشتغالزایی مستقیم وغیر مستقیم بیش از ۱۰۰۰ نفر شده است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک یاسوج ضمن تقدیر و تشکر از حمایت بانک‌های عامل، خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری در صورت همکاری بانکها بالغ به  ۶۰۰ طرح اشتغال در کمیته امداد منطقه یک یاسوج اجرایی می‌شود که تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر تشکیل  پرونده و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

 

وی همکاری بانک‌های عامل را مهم‌ترین عامل در اجرای طرح‌های اشتغال دانست و از بانک‌هایی که دغدغه معیشت وکمک به نیازمندان را دارند واقدام به پرداخت این تسهیلات می کنند صمیمانه تقدیر وتشکر کرد.

 

حیدری همچنین به آموزش بیش از ۶۱۴ نفر از کارجویان اشتغال در سال  جاری اشاره کرد و افزود: تا کنون ۱۰۰ خانواده خودکفا و از حمایت امداد خارج شده اند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک یاسوج همچنین یادآور شد: در مدت هشت ماهه اول سال ۴۸ نفر با معرفی به شرکت‌ها و موسسات برای آنان کاریابی شده است.

 

وی در پایان به اهدای بسته تشویقی به فرزندان مجرد مددجویان اشاره کرد و گفت: فرزندان مجرد مددجویانی که در ادارات، نهادها، سازمان‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی، شرکت‌های دولتی و خصوصی از یک سال قبل مشغول به کار شده اند و برای آنان بیمه پرداخت می‌شود می‌توانند به واحد کاریابی کمیته امداد منطقه یک یاسوج مراجعه و مبلغ یک میلیون و۴۰۰ هزار تومان بسته تشویقی نقدی دریافت کنند و همچنین می توانند جهت دریافت پاداش خود با تلفن ۰۹۱۷۳۴۱۵۲۸۹ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 1146568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha