دشمن با تمام توان  دستاوردهای انقلاب را هیچ نشان می  دهد/ دستاوردهای انقلاب بی شمار است

حجت الاسلام دهدار با بیان اینکه دستارودهای انقلاب اسلامی لا تعد و لاتحصى هستند گفت: دشمن با تمام عده و عده و هزینه های گزاف قصد دارد دستاوردهای انقلاب را هیچ نشان دهد در حالی که دستاوردهای انقلاب معجزه ای بزرگ است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام دهدار در نشست با مسئولان فرهنگی و روابط عمومی ستاد آجا و اصحاب رسانه گفت: فرمایشات رهبر انقلاب در روز گذشته با فرماندهان و مسئولان نیروی هوایی ارتش تذکر و اتمام حجت برای همه ما بود که هر میزان تلاش و فعالیت داشته ایم، هزاران بار بیشتر باید تلاش کنیم.

 

 رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با بیان اینکه چند ماهی است که از سوی رهبر انقلاب ادبیاتی نو و جدید در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی، قرآن و تربیتی و اجتماعی و بصیرتی بیان می شود، افزود: این ادبیات با عنوان جهاد تبیین مطرح می شود. جهاد تبیین مربوط به امروز و دیروز نیست بلکه همزاد با حضرت آدم است. حضرت علی (ع)، حضرت زهرا (س) و امام حسین (ع) در نهضت عاشورا و همچنین حضرت زینب کبری (س) معرف این موضوع هستند که همواره عنوان می شود. در واقعه عاشورا که کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود و این همان جهاد تبیین است.

 

وی با بیان اینکه قیام امام حسین (ع) سرآغاز جهاد تبیین بود، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند و امام حسین در این قیام تمام دسیسه های دشمنان را خنثی کردند. دشمنان قصد داشتند حرام خدا را حلال و حلال خدا را حرام کنند اما قیام عاشورا تمام توطئه ها را از جا برکند.

 

رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با اشاره به چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب یادآور شد: دستاوردهای انقلاب اسلامی لا تعد و لاتحصى هستند یعنی همان گونه که نعمت های الهی را نمی توانیم بیان کنیم برکات انقلاب نیز این گونه است اما امروز دشمن با تمام عده و عده و هزینه های گزاف تمام هستی خود را پای کار آورده است تا به گونه ای از نظام اسلامی و دستاوردهای انقلاب تبلیغ کند که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است که قطعا این گونه نیست و اتفاق و معجزه بزرگی رخ داده است و ما چون غرق در نعمت هستیم، قدر آن را نمی دانیم.

 

حجت الاسلام دهدار ادامه داد: جهاد یعنی آنچه در اختیار داریم را به کار ببریم و امروز دشمن تمام نیروهای خود را بسیج کرده تا بگوید انقلاب نتوانسته است به اهداف خود برسد و دستاوردی نداشته است.

 

وی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در دیدار نیروی هوایی الهی ارتش در روز گذشته خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبر انقلاب در روز گذشته مقابله با امواج تحریف است تا بتوانیم امید و نشاط را در فضای جامعه منتشر کنیم. دشمن با تحریف قصد دارد نشاط و شادی را از جامعه ما بگیرد. جهاد تبیین مورد تاکید رهبر انقلاب یعنی توجه به هندسه فرهنگی کشور.

 

وی گفت: امروز دشمن از تمام جهات حرکت می کند و ما نیز باید در مقابل حرکت آنها حرکت ترکیبی را اجرا کنیم و نمی توانیم همیشه در موضع دفاعی عمل کنیم. دشمن سالهاست تخریب اعتقادی و باورها را آغاز کرده و این موضوع را با استفاده از رسانه های مختلف در حوزه های مختلف اقتصادی، امنیتی و ... مورد توجه قرار داده است.

 

وی یادآور شد: رهبر انقلاب در روز گذشته همگان را مسئولان دانستند و متولیان رسانه ها را در درجه اول مورد خطاب قرار دادند.

کد خبر 1146575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha