راهپيمایی ۲۲ بهمن خودرویی و موتوریی در جیرفت برگزار می‌شود

خداداد امینی روش گفت: امسال جشن ملی ۲۲ بهمن با توجه به شرایط کرونایی به صورت راهپيمایی خودرویی و موتوریی در جیرفت برگزار می‌شود.

«خداداد امینی روش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبريک سالروز پيروزی انقلاب اسلامی، گفت: با توجه به شيوع سويه اميکرون و لزوم سلامت جامعه و هم شهريان عزيز جشن پيروزي انقلاب اسلامی امسال نيز همچون سال گذشته به صورت راهپيمایی خودرویی و موتوری همراه با رعايت کلیه شيوه نامه های بهداشتی در روز جمعه مصادف با يوم الله 22 بهمن برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت افزود: براساس تصميمات اتخاذ شده در جلساتی که با حضور اعضای شوراي هماهنگی تبليغات اسلامی شهرستان برگزار شد و اهتمام به کلیه جوانب موضوع از جمله رعايت دستورالعمل های بهداشتی، امنيت عمومی، اتخاذ سياست های ترافیکی، نظم اجتماعی و کنترل تردد خودروهای شخصی و همچنين کنترل سرعت خودروها در مسير راهپيمایی هماهنگی های لازم صورت گرفته است.
                                                                                                                                                                         وی با اشاره به لزوم گراميداشت سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی ابراز کرد: اين ايام تعطيل شدنی نيستند اما شيوه گراميداشت آن با توجه به بيماری کرونا تغيير کرده است بنابراین با توجه به تمهيدات از پيش تعيين شده ايجاب می کند که افراد و خانواده ها با وسايل نقليه شخصی در جشن ملی پيروزی انقلاب شرکت کنند.

 

امینی روش عنوان کرد: راهپیمایی خودرویی در شهر جیرفت راس ساعت ۹ و سی دقیقه صبح روز جمعه از میدان انقلاب (سپاه) به سمت مصلی برگزار می شود.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت در خاتمه یادآور شد: مردم با حضور در مصلی و گوش جان سپردن به سخنرانی و خطبه های نماز جمعه که توسط امام جمعه ايراد خواهد شد، با سر دادن شعارهایی نفرت خود را از سردمداران ظلم و ستم خاصه آمریکای جنايتکار اعلام می کنند و در پايان مراسم نيز قطعنامه پايانی جشن 22 بهمن قرائت می شود. 

کد خبر 1146581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha