نمایشگاه آثار منتخب جشنواره هنرهای تجسمی فجر در کردستان افتتاح شد

نمایشگاه آثار منتخب جشنواره هنرهای تجسمی فجر به مناسبت دهه مبارک فجر در سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، عبیدالله رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در مراسم افتتاحیه چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی استان کردستان گفت: آثار منتخب 10 نفر از هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی در نمایشگاه چهاردهم به نمایش گذاشته شد.

 

وی افزود: این نمایشگاه با آثاری از 10 نفر از هنرمندان برجسته استان در حوزه های مختلف هنری شامل خوشنویسی، ویدئو ئارت، پوستر، نقاشی، کاریکاتور و طراحی از تاریخ 16 تا 30 آبان ماه در محل نگارخانه ارشاد برپا است.

 

رستمی اضافه کرد: از جمله هنرمندانی که در این نمایشگاه آثار آنها به نمایش گذاشته می شود شامل فردین صادق ایوبی، سامان صولی، خانم بهار ملکی، خانم فهیمه ذبیحی سلطانی، زبیر سعیدی، امیر کریمیان، تیمور ایوبی، آرش یعقوبی، علی اصغر فیض الهی و آرش یاسمن پور است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: این نمایشگاه با 27 اثر از تاریخ ۱۵ تا ۳۰ بهمن سال جاری در محل نگارخانه ارشاد واقع در پیاده راه فردوسی شهر سنندج از ساعت ۱۶ تا ۱۹:۳۰ دقیقه پذیرای بازدید علاقمندان است.

 

رستمی با اشاره به بخش ویژه استان‌های چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر گفت: بخش ویژه استان ها با عنوان «تجسم هنر» با همراهی ۲۹ استان کشور از جمله استان کردستان نمایش داده می‌شود.

 

کد خبر 1146613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha